Selasa, 30 Agustus 2011

SENDAL LEBARAN

Yang begini ini nih, tampang orang kagak punya duit. Kayak Bang Pendi yang sedari pagi mukanye ditekuk aje kayak ayam abis kelolodan karet, hehe. Gimane kagak kusut...satu hari mao lebaran, die belon beli ape-ape. Boro-boro sepatu, sendal jepit aje kayaknye kagak kebeli. Sebenernye kemaren die punye duit tapi ude abis buat beliin enyaknye 5 kg daging iga sapi. Eh, sebenernye sih..kalo diitung-itung dagingnye paling cuman ada 1/2 kilo yang 41/2 kilo lagi tulang iganye. Lagian tega amat tuh tukang daging, nyeset daging iganye keterlaluan banget.... hehe.