Selasa, 29 Desember 2009

OBROLAN DI WARUNG KOPI ( 13 )





Mpok Mumun  :  Baca koran serius amat bang ? emang ade berita apaan sih...? ( tanye mpok Mumun sambil nyuci gelas )

Bang Mamat   :  Ini mpok.., baca berita tentang buku " Gurita Cikeas " kayaknya seru nih..!

Bang Pendi     :  Gurita apaan bang ? oh..yang buat ngiket perut orok ye..., emangnye pak SBY nyambi jualan popok gurita ye bang..? ( dengan mimik serius )

Bang Mamat   :  Ah..ngada-ngada aje lu Pen .  Udah ah...kalo kaga tau, kaga usah ngikut ngomong lu..! ( bang Mamat sewot, bang Pendi mengkered..pikirnye " kaga sari-sarinye bang Mamat sewot gitu.." )

Mpok Mumun  :  Iye lu Pen..! nyamber aje kayak bensin...nah trus serunye dimane bang ( tanya ke bang Mamat lagi )

Bang Mamat    :  Disini ditulis, pak Amin Rais bilang " kalo buku itu ditulis cuman berdasarkan gabungan berita-berita dari internet, jurnal ame berita dari koran alias bukan dari hasil penelitian sendiri " Lha..apa akurat tuh isi bukunye..?
( " mao ngomong apaan lagi lu Pen ? mao bilang pak Amin itu bapaknye si jabrik..!?" ujar bang Mamat pas ngeliat mulutnye bang Pendi mangap. Mulut bang Pendi langsung mingkem, mpok Mumun cekikikan ngeliat bang Pendi mati kutu )

Bang Somad   :  Nah..itulah kalo duit panas bang. Kalo aye bilang mah...soal bank Century itu ibarat kate kayak anak-anak  mainin uler ( ular mulu yang diomongin, kaga ade binatang yang laen apa ?  he..he ). Nah..pertame-tame sih ntu uler emang jinek, bise dielus-elus ame dikalungin keleher. Lame-lame ntu uler sewot juga di maenin, trus catok sana catok sini deh. Kemaren pak Boediono yang kena catok, trus bu Sri Mulyani. Nah sekarang pak SBY...besok-besok pasti ade lagi yang kena catok...

Bang Mamat   :  Bise aje lu Mad..! tapi emang bener juga sih...kalo ngga salah malah pak Bibit-Candra juga bilang kalo bank Century ngeluarin duit buat yayasan SBY, bener ngga nye..Wallahu alam deh...

Bang Pendi    :  Haaah..! pade sok bangat dah ngomongin politik mulu, sekali-kali ngomongin Ayu Azhari kek..! Miyabi kek..! jande mude kek...! atawe cerite xxx kek...! kan ade ser...ser nye. Kalo ngomongin politik mah cuman bikin puyeng aje.... ( gantian bang Pendi yang sewot )

Mpok Mumun  :  Ah..dasar emang otaklu aje yang ngeres Pen..! kencing aje belon lurus...mao ngomongin yang gitu-gituan, lagian kalo ude ser-ser...elu pelampiasannye kemane..!? ( sambil cekikikan, bang Mamat ame bang Somad cekakakan )

Bang Pendi    :  Jande kampung sebelah  banyak yang mao mpok. Ngapain pusing-pusing...( sambil nyengir-nyengir )

Mpok Mumun  :  Pade mao gamparin elu...maksudnye  !? ( semue pade ngakak lagi )

Bang Pendi    :  Udeh ah...kaga usah ngomongin politik mulu. Eh...bang Somad.., aye punye cerite panas nih..mao denger ngga..? ( setengah bisik-bisik )

Bang Somad  :   Cerite panas apaan Pen ? ( rade penasaran )

Bang Pendi   :   Abang tau kan si Siti anaknye mpok Hindun yang bahenol ntu..? ( bang Somad ngangguk ). Kemaren aye ngga sengaja ngintip die lagi masak di dapur...

Bang Somad  : Trus...!? ( makin penasaran, mpok Munah ikut-ikut penasaran...bang Mamat pura-pura serius baca koran, padahal ikut dengerin juga )

Bang Pendi  :   Nah si Siti ntu masak cuman pake anduk doang yang ngelibet badannye, kayak-kayaknye sih die abis mandi. Ngga tau kenape..tibe-tibe penggorengan diatas kompor kebakar, lame-lame kompor juga ikut kebakar...apinye gede bangat ! Nah..si Siti pan langsung tereak-tereak, tapi karena babe ame enyaknye lagi pade pegi akhirnye si Adul tetanggenye yang dateng nolongin matiin apinye...

Bang Somad  :  Trus...? ( tanya bang Somad makin penasaran sambil nelen ludah )

Bang  Pendi  :  Ya..udah, begitu ceritenye....( sambil nyengar-nyengir )

Bang Somad  :  Gitu doang..!? lha..cerite panasnye gimane...? ( bingung )

Bang Pendi   :  Lha...itu tadi, kompor ame penggorengannye kebakar. Kan...panas tuh bang...!

Bang Somad  :  Ah...brengsek lu ! gue kirain si Siti ame si Adul ngapa-ngapain...( bang Pendi cekakakan, bang Mamat ame mpok Mumun yang tadi pora-pora kaga dengerin ikut-ikut ngakak )

Bang Pendi dan seluruh crew pendukung " OBROLAN DI WARUNG KOPI " mao ucapin selamat buat mba Prita Mulyasari yang hari ini mendapat vonis bebas dari pengadilan )

Kamis, 17 Desember 2009

SAPA BERANI SAMA ULAR...?

DILARANG KERAS..!!
BACA POSTINGAN INI SAMBIL MAKAN

Ada yang takut sama ular ? Wah bang Pendi paling phobia tuh ame yang namenye ular, sebenernye sih bukan takut tapi ngeri aje...he..he sami mawon ya ?. Nah ngemeng-ngemeng soal ular, bang Pendi punya pengalaman unik yang kaga bakalan dilupain.

Dulu waktu bang Pendi masih imut-imut ( sekarang amit-amit he..he ), daerah bang Pendi masih banyak bangat pohonan. Segala macem pohon ade, pohon rambutan..duren..kecapi..mangga..jambu de-el-el. wah...!! pokoknye lengkap dah, barangkali yang ngga ade cuman pohon duit aje ! he..he. Nah karna masih banyak pohon en kebon so pasti banyak ular yang wara-wiri sekitar rumah. Ngga aneh kalo ampir tiap ari die ketemu ame ular di jalan, tapi bang Pendi kaga pernah ngobrol ame ntu uler..paling-paling cuma say hello doang...
" Woiii..mao kemana lu...!?"
" Biase bang, cari kodok...!"


Selain masih banyak kebon atawe pu-unan, disitu juga banyak empang ( kolam ikan ). Nah..di empang-empang ntu banyak yang dibuatin jamban ( tempat bab/ buang aer besar ), bentuknye seperti kubus ( kalo ade orang jongkok yang keliatan cuman kepalanye doang ) dan kaki-kaki jamban ntu tertanam didasar empang. Dari pinggir empang atau tanah sampai ke jamban dihubungin ame beberape bilah kayu atawe bambu sebagai penyeberangan.

Suatu pagi bang Pendi kebelet untuk bab, masih pake sarung die buru-buru pegi ke jamban. Nyampe disono, tinggal angkat sarung langsung dah die nongkrong. Eh..belum juge keluar bab-nya, tiba-tiba dan sekonyong-konyong ade uler yang ikut-ikutan mao naek ke jamban juga ( barangkali si uler ude kebelet juga..he..he ). Bang Pendi jelas aje kalang kabut, abis..die mao lari kemane kalo ntu uler nekat juga masuk jamban. Jalan atu-atunye paling nyebur ke empang. Keringet dingin keluar dari embun-bunannye bang Pendi, antara takut ame kebelet nahan bab....bang Pendi cuman bise ngusir si uler.." hush..hush..!!"
Untungnye si uler kayaknye ngerti, die kaga terus masuk jamban. Tapi celakanye si uler kaga terus pegi tapi malah ngejogrok di pinggir jalan masuk. Mao kaga mao bang Pendi ngeden sambil merhatiin ntu si uler yang lagi ngelingker dengan santainye.

Nah..pas bab pertama keluar dan meluncur ke bawah, pas sampe aer berbunyi.." plung..!!". Tiba-tiba si uler bangun sambil gerakin kepalanye kekiri dan kekanan, barangkali die mikir " bunyi apaan tuh..tadi ?". Bang Pendi jadi keder, terpaksa deh..die tahan jangan sampe bab keluar dulu. Karna ngga ade suare lagi, si uler kembali ngelingker lagi. Merasa aman, bang Pendi keluarin lagi bab-nye..." plung....!!" dan si uler yang tadi ngelingker bangun lagi dan gerakin kepalanye lagi, kayaknye die makin penasaran. Tapi ngga lame ntu uler ngelingker lagi.
" Wah..berabe nih, kalo terus begini. Lame-lame ntu uler masuk juge nih ke jamban " pikir bang Pendi sambil kembali nahan bab-nye. Tapi makin ditahan perut bang Pendi tambah mules, akhirnye karna ude ngga nahan akhirnye bab-nye mbrojol keluar kaga ketahan lagi .." Plung...plung...plung...plung...plung...plung..!!!!". So pasti si uler bangun lagi dan langsung kepalanye goyang-goyang kayak uler India yang ngikutin irama suling dan ngga lame uler ntu jalan menuju jamban dan menuju kearah bang Pendi.

Jelas aje bang Pendi langsung panik. Masih megangin kaen sarung, bang Pendi bangun dari jongkoknye sambil tereak...Maaaaaaakkkkkk !!!!. Anehnye si uler yang rade-rade nekat tadi langsung ngibrit dan lari masuk kebon. Kaga jelas dah si uler takut ame apaan, tereakan bang Pendi ape takut yang laen ? he..he..he. Dalem ati bang Pendi.." wuiih..slamet...slamet dah gua..!!", tapi mukanye langsung merah padam pas dari jamban yang laen ade yang tereak
" Woiiiiii....!! kalo pantat burik, kaga usah dipamer-pamer dah.....!" Bang Pendi langsung mendek sambil nahan-nahan malu.


WARNING...!!!! 
YANG OTAKNYA LAGI NGERES DILARANG BACA POSTINGAN INI
( EH.....UDE PADE BACA YA...!!?? HE..HE..HE )





Rabu, 09 Desember 2009

KORUPSI, APAAN SIH ?

Bang Pendi lagi bingung nih..., orang-orang lagi rame ngomongin korupsi tapi die kaga tau korupsi itu apaan ? apa korupsi itu korma campur terasi ? kalau memang itu, bang Pendi tambah bingung. Lha...ape enaknye ? lagian terasi kan identik ame masyarakat kelas bawah tapi kenapa para pejabat doyan bangat ame yang namanye korupsi.

Nah...lalu ape bedanye korup-si ame ero-si, gu-si, tera-si, na-si ba-si trus shu-si atau masturba-si ? pan semuanye akhirannye si..wah bang Pendi tambah puyeng alias pusang tujuh kelalang. Iseng-iseng bang Pendi maen kerumahnye engkong google tapi bang Pendi tambah puyeng soalnye banyak bangat..! akeh tenan..! loba pisan...! arti dari korupsi. Tapi bang Pendi bise sedikit ambil kesimpulan barangkali arti korupsi ntu adalah sebuah tindakan atau perilaku dari seseorang untuk mendapatkan keuntungan pribadi. Kalo pejabat, ya menyalahkan gunakan jabatannye buat mencari keuntungan pribadi ( barangkali kalo pejabat ntu cari keuntungan buat rame-rame kaga di sebut korupsi ya..he..he )

Trus.. kalo arti korupsi kayak gitu, apakah suami yang dapat bonus di kantor trus ngga bilang ame bini disebut korupsi ? Istri yang masak sayur, sayurannye dikurangin yang ditambahin cuman kuahnye doang disebut korupsi ? lalu mahasiwa yang bolos kuliah karena males ngadepin dosen nyebelin, karyawan yang maen fb ame blogging saat jam kerja disebut korupsi juga ? bagaimana kalau ade yang ketawe cuman hihihi.. atau hehehe.. padahal seharusnye huahahaha..disebut korupsi ? atau ade orang makan nasi basi pake terasi nyangkut di gusi disebut korupsi juga ? wah...binun...binun..

Tapi bang Pendi ngerase die dah korupsi waktu karena ude nunda-nunda mosting award dari - Gek - ame Nindya. Nah..awardnye dah di pajang, jangan bilang bang Pendi suka korupsi ye....
Ini die awardnye...eng...ing...eng !!






Wadoooh...karena borongan, aye lupa deh mane yang dari non Anggie mane yang dari non Nindya. Ga papa khan non ?
Nah...mantab...mantab khan ? ayo sapa yang maoooo....di comot aja dah....

Senin, 07 Desember 2009

OBROLAN DI WARUNG KOPI ( 12 )

Bang Mamat  :  Wah...tanggal 11 Juni piala dunia ude mulain nih mpok, sekarang aje ude jadi bahan omongan di mane-mane. Ngomong-ngomong kalo nanti maennye malem, nih warung buka ngga ..?

Mpok Mumun  :  Yah..ngga tau dah laki aye, mau ngga die jualan tengah malem !? kalo aye sih..ogah dah..

Bang Somad  :  Nah..kalo buka, aye punye usul mpok ! gimane kalo di warung ditaroh tv biar nih warung tambah rame rame...( sambil ngeganyem singkong goreng )

Mpok Mumun  :  Kalo ramenya doang mah..buat apaan bang kalo kaga pade jajan, paling-paling pade ngutang kayak si Pendi...lagian pade demen amat ame piala dunia, orang masih lama juga. Tuh pikirin kesebelasan Sea Games Indonesia..!  lawan Singapura aje ude ngos-ngosan apelagi nanti ketemu Thailand...mati ica..!!

Bang Pendi  :  Lha..aye kok di bawa-bawa mpok !? aye kan ngutang kalo pas lagi kaga gablek duit aje...

Mpok Mumun  :  Emangnye kapan elu punya duit Pen..!? perasaan tiap hari bokek terus..( bang Mamat ame Somad cekikikan, bang Pendi cuman nyengir doang )

Bang Mamat  :  Ngomongin soal bola, kira-kira elu bisa maen ngga Pen..?

Mpok Mumun  :  Yah...tampang kayak gini... maen bola. Paling-paling larinye bise.. nendangnya kagak, nendangnye bise..larinye klemar-klemer..kayak onta ! ( sambil cekikikan )

Bang Pendi  :  Eh...semarangan ! mpok Mumun belon tau aje...nah waktu Rw kite juare di kelurahan, tujuh belasan kemaren. siape yang bikin gol..?

Bang Somad  :  Lha..emangnye elu Pen ? perasaan elu kaga maen, jangan ngibul lu..!

Bang Pendi  :  Siape yang ngibul bang, aye khan tadi cuman nanya...siape yang bikin gol ? bukan aye...! orang aye nonton juga kaga..

Mpok Mumun  :  Huuuuu...!! gue kirain elu ( bang Pendi cengar-cengir )

Bang Mamat  :  Tapi emang bener mpok, taon lalu waktu tuuh belasan antar Rt, die jadi bintangnye ! sayang mpok kaga nonton. Belon lima menit si Pendi masuk lapangan, penonton ude pade sorak-sorak. Si Pendi lari penonton sorak..., si Pendi nendang bola penonton sorak...ampe si Pendi duduk penonton masih aje sorak..malah tambah rame..( mpok Mumun melongo nahan-nahan kagum, bang Mamat ame Somad justru nahan-nahan tawa )

Mpok Mumun  :  Ck..ck..ck..hebat bangat lu Pen ! emangnye masukin berapa gol...bise jadi bintang lapangan kayak gitu..

Bang Somad  :  Dia mah bukan bintang lapangan mpok ! tapi binatang lapangan ( ngga bisa nahan tawa, bang Somad cekakakan ). Tau ngga mpok kenape die di sorakin..!? waktu ntu si Pendi kaga nyadar kalo celana kolornye robek gede bangat dari bawah selangkangan ampe ke pantat...

Mpok Mumun  :  Pantesan aje...! iiiih..selem !! ( sambil tutup muka pake tangannye. Bang Mamat ame bang Somad cekakakan lagi, muka bang Pendi merah nahan malu )

Jumat, 04 Desember 2009

OBROLAN DI WARUNG KOPI ( 11 )

Mpok Mumun  :  Wah..babe ame enyaklu ude pulang haji Pen.., oleh-olehnye mane ? ( sambil bikin kopi )

Bang Pendi      :   Yah..mpok..babe bawa duit juga cekak..pas-pasan, boro-boro dah beli oleh-oleh. Pulang selamet aje.. ude syukur..

Bang Somad    :  Lah..kemaren gue liat babelu bawa pulang onta Pen..! berarti babelu banyak duit dong, bisa beli onta dari arab. ( sambil cengar-cengir )

Bang Pendi      :  Onta.., onta yang mane ? ( rade bingung )

Bang Somad    :  Ntu..yang kemaren bawain koper-koper babe ame enyaklu...

Bang Pendi      :  Set dah...! yang bawain koper kan aye...sembarangan aje, orang kayak bret pit gini di samain ame onta. ( Bang Somad ame mpok Mumun cekakakan, bang Mamat cuman mesem-mesem  )

Bang Mamat    :  Bener Pen..gue juga seneng dan bersyukur babe ame enyaklu pulang dengan selamat, soal oleh-oleh kaga perlu pusing-pusing bawa dari arab. Kalo elu punya duit, elu beli aja oleh-olehnya di pasar Tanah Abang...apaan aja juga ada disono, dari korma sampe aer zam-zam semue ade..lengkap !


Bang Pendi      :  Ah...yang bener bang ? ( bang Mamat cuman ngangguk-ngangguk sambil nguyup kopi ). Kalo gitu minjem duitnye deh bang..aye mao kesono ( sambil cengar-cengir, bang Mamat ampe keselek kopi ngedengernye )

Mpok Mumun  :  Yeee..! malah bang Mamat yang rugi, kaga modal lu Pen...! ( bang Pendi cuman nyengar-nyengir )

Bang Pendi      :  Eh..bang Somad, ngomong-ngomong soal onta...aye punye tebakan nih ! Onta khan punuknye ade dua, nah..kenape punuknya itu ade dipunggung atawe di belakang..( bang Somad belaga mikir, bang Mamat juga cuman geleng-geleng kepale )

Bang Somad    :  Ah..nyerah dah ! kaga tau gue...emang kenape Pen...?

Bang Pendi      :  Kalo punuknye didepan bukan onta namenye tapi mpok. Mumun ...!! ( bang Pendi langsung ngibrit keluar, bang Mamat ame Somad ketawa cekakakan )

Mpok Mumun  :  Heh..kurang ajar lu Pen ! dari tadi gue ude tebak jawabannye pasti ga bener...dasar Pendi sarapnye kaga ilang-ilang ! ( mpok Mumun sewot, bang Pendi cekakakan sambil guling-guling )