Selasa, 28 September 2010

MAKAN TUH...BIJI RAMBUTAN...!!!

Wah...senengnya bisa posting lagi ! kemaren-kemaren ide lagi buntu dan terserang penyakit males..les..les. Ibarat kate aer kali, aer yang mao ngalir mampet gare-gare banyak orang yang sembarangan buang sampah di kali. Nah... ide posting yang ada juga sering-sering mampet, kayak kemaren...pas mao posting adaaaa... aje yang bikin ide jadi buyar. Bayangin aje...ude bela-belain ngantuk-ngantuk nongkrong ngadepin kompi, eh...diatas kepale ade cicek yang brisik ... akhirnye kagak jadi posting tapi malah nonton ntu cicek...hehehe

Nah... sekarang mao ngasih tau nih kalo Bang Pendi lagi gondok. Gare-gare rame berita teroris di Sumatera, pak RT jadi latah nyuruh warganye aktifin ronda. Padahal musin ujan...tau sendiri pan kalo dingin-dingin enakan ngeringkel di kasur sambil ngelonin guling . Lagian di kampungnye mana ada yang bikin bom, paling banter...bikin lontong...hehehe.

Malam minggu ini Bang Pendi ronda. Sebenernye sih gilirannye bukan malam ini tapi die minta tukar harinya, die mao di malem yang ade Si Jabrik...biar ade yang dikerjain atawe bahan ledekan. Ni malem Bang Pendi rade-rade telat, soalnye die nonton liga Inggris dulu...antara Chelsea lawan Persib...hehe. Nah..nyampe pas ronda empat temennye ude lagi maen remi termasuk Si Jabrik.
" Eh..gue ikutan dong !"
" Wah..kagak seru Pen kalo maen berlima, tapi daripade nganggur...mending elu bikin kopi dah atawe pijit-pijit pundak gue " Kate Si Jabrik sambil cekikikan yang laen pade ngakak. Bang Pendi gondok, bukannye gue yang ngerjain tapi malah kena skak. Karena kesel akhirnye Bang Pendi ngeloyor pergi.
" Eh..mao kemane..lu Pen !?" Tanye Bang Mamat
" Mao ngider ( muterin kampung ) !"
" Baguslah...! Eh...tapi elu kagak takut jalan sendiri ?" Tanye Bang Japra tapi Bang Pendi ngga ngejawab, Si Jabrik bisik-bisik " Dia mah berani bang...orang kalo ketemu setan bukan die yang takut tapi setannye yang ngacir kalo ngeliat mukanye.." Berempat pade ngakak lagi. Kalo Bang Pendi denger pasti die marah banget, soalnye die selalu merasa kalo mukanye mirip-mirip Justin Bibir...hehehe.

Bang Pendi sebenernye bingung mao kemane tapi lagi bingung-bingung die ngeliat ade pohon rambutan yang buahnye ude mateng-mateng. Sebenernye die takut dosa ngembat rambutan orang tapi die inget pesen  Wira-Wiri Sableng, gurunye " Jangan takut berbuat dosa yang penting nanti tobat.." ( Hah...emang kagak bener tuh ajaran gurunye ! ) Eh...belon pade tau ya kalo Bang Pendi berguru. Die emang  ude dua taon berguru...malah sekarang ude pegang Gelas Hitam ( bukan Ban Hitam ! Soalnye dua taon berguru bukannye belajar silat tapi kerjaannye cuma nimba ame bikinin kopi item buat gurunye...hehe ). Akhirnye Bang Pendi nekat uga naek pohon rambutan tapi belon juga sempet makan, die denger orang ngobrol...buru-buru die naek agak tinggi sambil ngintip...ternyate Si Jabrik ame yang laen. Nyampe di bawah pohon rambutan yang dinaekin Bang Pendi mereka malah berhenti.
" Kayaknye enak nih bang, ngeronda sambil makan rambutan " Kate Si Jabrik
" Wah..sakit perut iya...Brik ! Tapi kalo mao, elu ambil dah sendiri...." Jawab Bang Mamat, ternyate rambutan ntu kepunyaannye die. Si Jabrik langsung aje siap-siap naek, bang Pendi yang ada diatas jadi keder. Bukannye takut tapi die malu kalo ketahuan ngembat rambutannye Bang Mamat. Akhirnye die punya akal, die ambil rambutan terus die lempar kepalanye Si Jabrik. Si Jabrik kaget dan sempet bingung apaan yang nibanin kepalanye, die berhenti manjatnye sambil celingak-celinguk keatas. Bang Pendi nahan-nahan tawa terus die lempar lagi kepalanye Si Jabrik sambil bersuara....hihihihi..hihihihi...hihihihi !. Kagak pake bengong lagi, Si Jabrik langsung merosot turun...
" a..a..ada se..se..setannya bang..!!" Kate Si Jabrik ngadu ame Bang Mamat yang nungguin ngga jauh dari pohon rambutan.
" Ah...yang bener aje lu, gua aje yang punya kagak pernah nemuin...!" Bales Bang Mamat. Bang Pendi hampir ngakak ngeliat tingkah Si Jabrik, sekarang die ngerasa ude aman buat makan rambutannye. Tapi baru aje die caplok ntu rambutan tiba-tiba angin niup agak kenceng, pas die nengok...die ngeliat ade putih-putih melayang kearahnye. Bang Pendi panik....buru-buru die turun ( biasanye kalo keadaan kayak gitu die pasti tereak-tereak tapi sekarang kagak karena dimulutnye ade rambutan..hehe ). Saking buru-burunye Bang Pendi kagak merhatiin lagi kalo cabang pohon yang die pegang kecil, jelas aje ntu cabang jadi patah akhirnye Bang Pendi jatoh dan badannye sukses dengan gilang gemilang mencium tanah...
" Gedebuuuuuukkkkk...!! "
Si Jabrik ame yang laen kaget dan pade bengong. Walau takut-takut die pade nyamperin asal suare.
" Busyeeeet...elu Pen ! Kirain apaan....eh..kenape lu ?" Kate Si Jabrik yang ngeliat Bang Pendi yang nggak bise napas kayak orang sakit asma.
" Ude..ude...tenang Pen, ambil napas pelan-pelan " Kate Bang Mamat tapi Bang Pendi geleng-geleng sambil ngasih kode bulat-bulat pake jari jempol ame telunjuknye, terus nunuk-nunjuk lehernye. Bang Mamat sempet bengong tapi kemudian die langsung mukul belakang lehernye Bang Pendi. Keluar deh..rambutan yang masih ade bijinye, terus gelinding di depannye Bang Pendi. Ternyate ntu rambutan nyangkut ditenggorokan Bang Pendi pas jatoh tadi, kontan aje yang laen langsung pade ngakak.
" Modar lu Pen..!! Makan tuh biji rambutan. Elu sih pake acara nakut-nakutin gue..." Kate Si Jabrik sambil cekakakan. Bang Pendi cuma bise nunduk malu sambil ngambil napas...

( Padahal putih-putih yang ditakutin Bang Pendi tadi cuma karung beras yang dipake Bang Mamat ngebungkus nangka tapi copot ketiup angin...hehehe )


Rabu, 15 September 2010

KAYAK IKLAN DI TIPI

Hari ini Bang Pendi ame Si Jabrik belon kerja. Tadi sih sempet ke tokonye Engkoh Achong tapi berhubung masih suasana lebaran Engkoh Achong berbaik hati nambah liburnye satu hari. Sebenernye Bang Pendi ude tau karena Engkoh Achong ude bilang sebelum libur lebaran tapi die tetep dateng soalnye ngarep angpaonye dari Engkoh Achong..hehehe. Abis die bingung mao kemane, mao jalan-jalan kagak punye duit. Ke kebon binatang Ragunan yang murah die masih trauma, soalnye dulu waktu jalan-jalan disono ade yang tereakin.." Wooiii...kok elu ada diluar kandang sih !? Ntar nggak ada yang ngasih kacang loh. Pak petugas..! ada yang lepas nih..". Busyeet..emangnye gue monkey, dikasih kacang..hehehe.

Nah..karena masih suasana lebaran. ditengah jalan tiap papasan sama orang Bang Pendi inisiatif ngajak salaman walau kagak kenal siapa orangnye. Tapi Bang Pendi milih-milih, kalo cowok die pora-pora kagak liat dan kagak kenal tapi kalo cewek, Bang Pendi langsung sok akrab.." Eh...kemane aje nggak keliatan-keliatan !? Nggak pulang kampung nih...?" Kate Bang Pendi sambil nyodorin tangannye ngajak salaman. Terang aje ntu cewek pade bingung tapi karena emang masih suasana lebaran, akhirnye mao juga salaman ame Bang Pendi.." Lumayan dah..bise megang tangan-tangan yang alus " hehehe.
" Siapa Pen ?" Tanya Si Jabrik keheranan.
" Nggak tau..! Yang penting salaman..." Jawab Bang Pendi sambil nyengar-nyengir onta. Si Jabrik cuma bise garuk-garuk kepala. Nggak lame ketemu cewek lagi didepan warung rokok, Bang Pendipun mulai beraksi...
" Eh..si empok baru keliatan lagi, tambah cakep aje ! Nggak pulang kampung mpok..?" Tegor Bang Pendi sambil cengar-cengir. Yang ditegor keliatan bingung sambil celingak-celinguk ke warung.
" Pulang kampung kemane Pen ! Kampungnye pan disini, die pan bini gue.." Jawab Bang Japra yang lagi beli rokok. Bang Pendi kaget, buru-buru die nyamperin Bang Japra basa-basi ngajak salaman trus buru-buru ngacir. Si Jabrik ngikutin Bang Pendi sambil cekikikan.

Ditengah jalan Bang Pendi brenti. Die ngeliat ada nenek-nenek diteras depan rumah keliatan lagi bingung sambil megangin kertas ( kayak iklan ditipi..hehe ) Bang Pendi langsung nyamperin.
" Ada apa Nek , kok sedih ? "
" Ini cuu...nenek mao sms keluarga buat ngucapin Idul Fitri, tapi....."
" Tapi pulsanya kurang atawe habis, iye pan ?" Potong Bang Pendi sambil cengar-cengir ke  Jabrik.
" Iye..bener...bener Pen ! Kayak iklan di tipi.." Kate Si Jabrik
" Bukan cuu..Bukan pulsanye yang habis, tapi hpnya nenek ngga punya !" Jawab Si Nenek. Bang Pendi langsung diem. Mukanye merah karena malu dan gondok.
" Hah...Si Nenek ngada-ngada aje ! Ude tau kagak punya hp, ngapain juga pengen sms.." Bang Pendi ngedumel, Si Jabrik cekikikan lagi.

Senin, 06 September 2010

NUNGGU BEDUK ( 10 )

Matahari siang ini begitu terik, sinarnya jatuh tepat diatas kepala. Peluhpun bercucuran...( Jiaah..kayak mao bikin cerpen aja nih..hehe ). Maksudnye..ni hari panas banget, kata enyak..tengari bolong. Nah..karena cuacanye panas, Bang Pendi ame Si Jabrik ngadem di pos ronda.

Si Jabrik   :   Wah..lebaran ude dikit lagi nih Pen ! Semur daging masakan enyak gue, bau-baunye ude terasa nih...

Bang Pendi  :  Enyaklu masih kayak orang dulu aje Brik..masaknye semur mulu ! Sekali-kali suruh bikin teriyaki kek..! Ya..ude, besok lebaran elu kerumah gue deh ! Rendang ame ketupat sayur Padang baunye kemane-mane...( sambil ngipas-ngipas badannye pake daon pisang )

Si Jabrik   :   Wah..asiiik, kalo ke rumahlu gue bisa makan rendang bumbu Padang dong...!!

Bang Pendi   :   Lha...siape yang bilang dirumah gue masak rendang Padang !? Tetangga gue yang masak, ! baunye aje yang nyampe rumah gue...! ( sambil nyengir onta )

Si Jabrik   :  Busyeeet..!! Masa gue disuruh nyium baunye doang Pen, ape enaknye...( Si Jabrik ngedumel )

Ngga lame lewat Nyak Markonah ame Neng Endang, anaknye..

Bang Pendi   :   Eh...
                         Semilir angin meniup selendang
                         Masuk kandang ayam berpagar kawat
                         Kita lagi ngomongin rendang
                         Eh...Neng Endang yang mao lewat

Si Jabrik      :    Eh...iya Pen...!
                         Begadang sambil minum cendol
                         Tak lupa ketupat sayur Padang
                         Neng Endang emang bahenol
                         Liat aje pantatnye ude kayak dandang..*
                        * ( alat masak )

Neng Endang    :   Heh...ngomong apaanlu..!? ( bentak Neng Endang sambil nyamperin Bang Pendi ame Si Jabrik. Si Jabrik langsung diem klekep )

Bang Pendi    :   Sabar....sabar...Neng ! Bulan puase...kagak baek marah-marah. Lagian Neng Endang kalo marah-marah tambah imut-imut kayak IDEFIX ( sambil senyam-senyum )

Neng Endang  :   Siape lagi tuh IDEFIX...!? ( Tanya Neng Endang sambil melotot ke arah Bang Pendi, Bang Pendi kayaknye keder-keder juga )

Bang Pendi   :   E..e..e..IDEFIX ntu...e...anjingnye ASTERIX* ( Cerita komik anak-anak

PLAAAAKKK...!! Pipinya Bang Pendi dengan sukses dapat tamparan Neng Endang yang pergi sambil ngedumel.

Bang Pendi   :   Eh...gue salah ngomong ya Brik...(  Bang Pendi meringis sambil ngusap-ngusap pipinya, Si Jabrik kagak ngejawab karena die nahan-nahan tawa sambil megangin perutnye )