Sabtu, 31 Juli 2010

ABU GOSOK

Ngeliat kereta Argo Bromo anjlok di Manggarai ame stasiun PondokCina yang kebakar di tv, bang Pendi jadi inget naek kereta dari Lenteng ke Kota karena disuruh ambil ikan asin ame Koh Achong. Dulu sebenernye bang Pendi sering naek kereta tapi pas diledekin temen " Eh..Pen ! kalo naek kereta, biasanya dapet berapa dompet ? " Diledek gitu bang Pendi jadi males naek kereta..hehehe.

Waktu ntu bang Pendi ude ogah-ogahan, tapi si Jabrik ngotot ngajakin naek kereta,  " Pan lumayan Pen, bise dempet-dempetan ame cewe ! " kate si Jabrik sambil nyengir. Bang Pendi diem aje sambil mikir " Hmm..yang kayak gini nih, yang suka nyari yang sempit-sempit. Eh..nyari kesempatan dalam kesempitan maksudnye..hehe". Nah..ibu-ibu ame none-none mesti waspada tuh..!  kalo ade tampang-tampang kayak si Jabrik..hehe. Tapi emang bener sih, penumpang di kereta ekonomi ude kayak ikan teri dipepes. Pade dempet-dempetan semua, kayaknye mao naroh kaki aje susah. Kalo turun dari kereta mesti periksa kaki, soalnye takut jempol pade ketuker..hehehe


Nah..kalo ude begini, gimane tuh.. !!?

Nggak lame, ade pemeriksaan karcis. Untungnye bang Pendi ame si Jabrik beli karcis jadi tinggal nyodorin, tapi cewe disebelah bang Pendi cuman bilang " Abu pak..!" sambil nyengir-nyengir onta ( Abu ntu maksudnye Abodemen ). Bang Pendi kagak ngerti ape ntu Abu ,tapi mao nanya malu. Akhirnye bang Pendi bisik-bisik ame si Jabrik " Besok kagak usah beli karcis Brik...! tinggal bilang abu, yang meriksa juga ude tau " Si Jabrik cuman ngangguk-ngangguk aje. Besoknye bang Pendi ame si Jabrik naek kereta lagi, tapi sekarang nekat ngga beli karcis " Tinggal bilang abu, pasti beres !" pikir bang Pendi. Nah..ngga lame ade pemeriksaan lagi tapi yang meriksa bukan petugas PJKA doang, sekarang ame polisi juga. Wah...bang Pendi langsung panas dingin " Gimane nih Brik..?" tanya bang Pendi. Tapi pas ngelirik kesamping si Jabrik ude kagak keliatan batang idungnye, kayaknye ntu anak ude ngacir pindah gerbong. Ya..ude, bang Pendi tambah keringetan
" Lagi kebelet ya bang..?" Ledek cewe yang ngeliat muka bang Pendi kebingungan sambil cekikikan. " Sialan...pake ngeledek lagi, kalo ditempat sepi...ude gue gigit lu !" pikir bang Pendi..hehe

" Karcis...karcis, karcisnya mana ?" Tanye petugas.
" A..a..abu pak..!" Jawab bang Pendi rade gemeter
" Abu apaan...abu gosok !? Mana...sini lihat !" Bentak polisinye. Bang Pendi jadi malu, abis penumpang yang laen pade cekikikan. Ya ude...akhirnye bang Pendi diturunin di stasiun Kalibata, terus di bawa ke toilet mao disuruh bersihin wc. Bang Pendi ngedumel " Brengsek nih si Jabrik ! maen ninggalin gue aje. Disuruh bersihin wc lagi...hah..apes bangat dah gua !". Tapi pas nyampe, die ngeliat si Jabrik ude nongkrong disitu bersihin wc. Bang Pendi jadi cekikikan sendiri.
" Pake abu gosok aje bang ! biar bersihan dikit..." Celetuk bang Pendi sambil cekakakan.
" Ah..brengsek lu Pen ! gare-gare elu nih, nyuruh kagak beli karcis " Kate si Jabrik pas tau bang Pendi yang ngeledek. Tapi due-duenye langsung ngakak bareng. Paling kagak ini jadi pengalaman, besok-besok kalo naek kereta mesti bawa abu gosok. Lho.... !!? hehehe.

Gambar Dari Sini


Eh...sohib2 ude pade tau belon kalo ade kontes bikin cerpen dari Mba Fanny . Nah...bang Pendi ude bikin tuh cerpennye, kalo mao baca2 mampir deh di hanya ilusi.
Sekalian ikutan ye... ! Met wiken......


Selasa, 27 Juli 2010

SERIBU LANGKAH ( Cegah Pertengkaran Suami-Istri )

Hari ini tumben-tumbenan bang Pendi mao bantuin kong Sanip engkongnye buat nyabutin singkong. Keliatannye juga rade-rade akrab, soalnye sambil nyabut singkong ade aje yang diobrolin dari soal janda pahlawan yang dibebasin oleh pengadilan, soal Bibit-Candra, soal Ariel sampe soal anak sekolah yang ngelahirin anak di wc

" Nah..ntu contoh anak muda kayak elu yang kagak tau apa itu arti cinta. Cinta ntu bise diibaratin kayak coklat. Taunye elu pan coklat ntu manis padahal sebenernye pahit, yang bikin manis ntu karena ditambah pemanis atawe gula. Jadi cinta ntu jangan cuma mao ngerasain manisnye doang tapi rasain juga pahitnye. Nah...kalo cuma mao ngerasain manisnye doang, ya..kayak anak sekolah tadi yang ngebuang anaknye. Mao enaknye tapi anaknye kagak mao...!!" Jelas kong Sanip panjang lebar.
" Ah..engkong bise aje..." Kate bang Pendi sambil ngedumel dalem ati karena merasa diceramahin.
" Yah...elu kagak percaya amat ame yang tuaan. Emang mesti begitu ! liat aje engkong ame uwaklu ( nenek ), sampe sekarang masih awet jadi laki bini.." kate engkong lagi
" Kalo awet aye sih percaya, soalnye dulu kagak ade Luna Maya. Eh..kalo Luna Maya mao sama engkong, engkong pasti mao kan...!?" Tanye bang Pendi sambil nyengir
" Busyet...ngeledek gua lu..!? kalao gua mah kagak nolak dah...ya pasti mao bangat, si Lunanya juga pasti mao...cuma mao muntah !" Jawab kong Sanip, bang Pendi ngakak " nyadar juga nih aki-aki..." pikirnye.
" Oh...ye kong sebenernye apa sih resep engkong supaya ame uwak adem tentrem dan kagak pernah ribut " tanya bang Pendi serius
" Nih..denger ! Engkong emang punye seribu langkah supaya kagak ribut mulu "
" Busyet...banyak amat kong ampe seribu !?" bang Pendi keheranan.
" Elu dengerin dulu ! pertame, jadi laki ame bini harus saling menghargai dan menghormati. Kedue, harus bise instropeksi. Kalo emang kite salah...ya musti minta maaf, jangan ude tau salah malah ngotot ( bang Pendi manggut-manggut ) dan yang terakhir, jadi laki bini harus punya sifat mengalah. Kalo laki lagi panas bini harus adem, kalo bini lagi panas giliran laki yang harus adem..." kate kong Sanip lagi.
" Lha...kok ude terakhir kong, katanye ade seribu langkah ?" bang Pendi bingung
" Makanye dengerin...! pan engkong bilang kalo bini lagi panas laki mesti adem. Elu tau sendiri kalo uwaklu lagi marah segala perabot rumah pada melayang, kalo kagak piring atawe gelas...kadang-kadang centong nasi. Daripada kena kepala mending gua kabur ambil langkah seribu. Kalo cuma dua atawe tiga langkah pan kepale gua masih bisa benjut.." Kate engkong Sanip, bang Pendi ngakak lagi.

maaf...lagi nggak ada ide, jadi postinganya ngga jelas gini...

Sabtu, 24 Juli 2010

ZUNEA-ZUNEA

Cinta satu malam...
Oh...Indahnya
Cinta satu malam...
Buatku melayang...

Ude pernah denger pan lagu ntu ?
Sebenernye kalo denger lagu ntu, bang Pendi ude kagak nahan pengen joget. Tapi barusan yang nyanyi ponakan bang Pendi yang baru 4 taon umurnye. Bujug buneng....!! ngedengernye jadi gimana ya..antara lucu sekaligus ngerenes ! ck..ck...ck.. anak kecil ude pinter nyanyi lagu cinta-cintaan, abis gimana lagi...!? lagu anak-anak jarang kedengeran, pade kemana sih...yang bisa ciptain lagu anak-anak ? Hah..puyeng dah...!!!

Ya ude deh..! daripade puyeng, mending kite dengerin lagu anak-anak favoritnye bang pendi deh....nyooooooookkk...!!



Gimane....siiip khan ?

Rabu, 21 Juli 2010

BERLAGAK WARIA

Gare-gare harga kebutuhan pokok pade naek, dapur rumah ude jarang-jarang ngebul. Bang Pendi jadi mikir-mikir buat nyari kerja sampingan, lagian die pengen cari suasana baru. Abis saban hari yang diliat cuman si Jabrik kalo engga ikan asin. lama-lama dia bingung bedainnye..mana si Jabrik mane ikan asin, baunye sama..hehehe. Bang Pendi sebenernye pengen kerja di tempat yang banyak cewenye, biar mata segeran dikit. Mau jadi artis, produsernye pade nolak. Abis pade takut kalo bayaran bang Pendi mahal, maklumlah kalo tampang mirip-mirip Bred Pit...hehehe.

Nah...bang Pendi kadang-kadang suka iri sama waria-waria yang kerja disalon. Lha..waria-waria itu pan cowo tapi saban hari bisa peluk sana peluk sini terus juga cipika-cipiki sama cewe-cewe. Saking irinye, bang Pendi pernah masuk salon dan pora-pora jadi waria. Kalo soal jalan megal-megol kayak mentok sih gampang, soalnye bang Pendi sering manggul beras ( pan kagak mungkin manggul beras badannye lurus kaku..ye nggak !? hehehe ). Bang Pendi berlagak pede aja jadi waria, jalan sambil tangan kiri dipangku tangan kanan...lidah melet-melet ( bayangin sendiri aja dah..! susah ngejelasinnye disini...hehehe )
" Iiih..ne, kemana aja sih ? sombong deh..ngga koling-koling ike. Eh...cantiknye !!" Kate bang Pendi sambil nepok badannye waria yang lagi ngelayanin cewe creambath terus nyolek cewenya. Jelas aje si waria bengong en bingung.
" Eh..ye siapa ya ? kayaknye ike nggak kenal deh " tanya si waria.
" Iiih..masak lupa sih ! ike temen waktu kita sama-sama nyebur got, pas dikejar satpol. Nama malem ike Peny, nama siang Pendi " jawab bang Pendi asal sambil cekikikan. Sebenernye ntu waria kurang percaya tapi karena emang die pernah nyebur got terus gayanye bang Pendi juga meyakinkan akhirnye die percaya aje. 
" Aduh..maaf deh bo, kalo ike lupa.." kate waria ntu. Akhirnya ntu waria langsung meluk bang Pendi terus cipika cipiki, terang aje bang Pendi merinding...hiiiii..!! walau akhirnye dapet cipika-cipiki dari cewe-cewe yang ada disitu.

Tapi nggak lama, masuk mpok Saodah tetangga bang Pendi yang nyalon alias pasang sanggul karena mao kondangan. Mpok Saodah jelas aje kaget ngeliat bang Pendi ade disitu..
" Heh...elu ngapain disini Pen ? lagian sejak kapan elu jadi bencong kayak gitu. Nanti gue bilangin pacarlu...si Siti " mpok Saodah langsung nyerocos.
" Yah...si empok, namanye juga lagi usaha " jawab bang Pendi. Tapi die lupa bergaya jadi waria.
" Hah... elu pura-pura ya !? jadi elu mao cari kesempatan ya buat meluk-meluk gue, sialan...enak aja lu !" kate cewe yang tadi dipeluk bang Pendi. Jelas aja waria yang tadi juga marah, langsung deh bang Pendi diunyeng-unyeng. Masih mending kalo cuman diunyeng-unyeng, bang Pendi langsung ditelanjangin...celana panjangnye dicopot ( Untungnye die pake boxer...he...he ). Nah abis ntu...bang Pendi disuruh pake baju cewe, mukanye langsung dipermak alias dipakein bedak ame lipstik. Ntu belon seberape...yang tambah bikin malu, bang Pendi disuruh berdiri dipinggir jalan sambil ngacungin tangan nyetop mobil-mobil yang lewat. Jelas aje yang ada di salon pade ngakak sambil guling-guling termasuk mpok Saodah, bang Pendi cuman bise manyun..." Siaaaaaaaaalll ....!!!!"

Eh..ada yang minta fotonye, nah ini die...!!


Akooo..tak maooo...jikalaooo..akoooo...dimadooooo..!!

Gambar dari sini

Sabtu, 17 Juli 2010

KOMPOR M'LEDUG

Hadoooh....bang Pendi minta maaf nih ame sodare-sodare, kagak apdet-apdet ame jarang mampir ketempat sohib-sohib. Abis bang Pendi puyeng kayak mikirin negara, sekarang-sekarang ini banyak yang aneh-aneh. Bayangin aje, katanye satpol mao dikasih senjata api padahal pake pentungan aje banyak orang ude pade dibikin bonyok apelagi dikasih pestol...bisa banyak yang modar tuh !. Bang Pendi juga puyeng mikirin adeknye si Ariel..hehe. gara-gara otak mesumnya, sekarang jadi di penjara. Emang susah juga anak-anak muda sekarang, kagak boleh ngeliat jidat licin dikit. Gayanya ude kayak sekretaris kelurahan, bawaannya pengen langsung kasih stempel aje...!! hehehe....Maaaaaaaaf..!!

Yang bikin bang Pendi tambah puyeng, sekarang ape-ape pade naek ! listrik naek...beras naek...telor naek...ayam naek...cabe keriting juga naek ( padahal ude direbonding..hehe ), sampe mas-mas juga pade naek..( abis ujan mulu...hehe ). Kalo harga-harga ude pade naek gini, ude pasti enyak males masak ( ape yang mao dimasak, orang kagak kuat beli...ye ngga ? ). Apelagi sekarang enyak rade-rade ngeri kalo mao masak, soalnye ude banyak kejadian tabung gas pade meleduk. Pemerentah mah kagak mao tau...nyediain selang buat ganti..eh..malah disuruh bayar ! hah..kebangetan bangat dah...nyusain rakyat kecil mulu. Bayangin aje...saking takutnye, enyaknye bang Pendi kalo nyalain kompor pake tekep ( tutup kuping ). Ude kayak bocah yang lagi mao pasang petasan...hehe. Tempo-tempo bang Pendi pernah nyeletuk...
" Lha..kagak ngaruh nyak.., nyalain kompor pake tutup kuping. Kalo ude meleduk...mati mah, mati aje !" Kate bang Pendi.
" Eh...elu nyumpahin gue mati ye..!?" Bales enyaknye sewot.
" Ya kagak nyak..! lagian nyari enyak yang jelek kayak gini pan susah, cuman ade atu-atunye di dunia.." Jawab bang Pendi asal. Kagak heran kalo centong sayur langsung melayang kemukanye bang Pendi. Untungnye bang Pendi ude belajar jurus " kunyuk metik petai " dari wiro sableng, jadi ntu centong kagak kena jidatnye...hehehe

Gara-gara kagak kuat beli lauk akhirnye bang Pendi tiap hari cuma makan ubi yang die cabut dari kebon. Sekalinye ade nasi..lauknye cuman jengkol semur, abis cuman ntu yang ade di kebon. Lha..kalo tiap hari makannye ubi-jengkol...ubi-jengkol, ude bisa kebayang pan baunya.... kalo kentut..hehe. Tapi antara bang Pendi, babenye ame enyaknye ude punya perjanjian tak tertulis, kalo kentut mesti diluar rumah. Mangkanye jangan heran kalo lewat rumah bang Pendi terus ngeliat enyaknye lari-lari keluar rumah sambil ngangkat kaennye dikit biar ngga keserimpet..." awas.....awas...!!"  nyampe diluar pegangan pager terus...Brooooottt !!! wuiiih...mantap dah...ude kagak pake baygon lagi, nyamuk-nyamuk dikebon ude pasti langsung tewas seketika....hehehe

Udehan dulu ye...ide bang Pendi lagi buntu. Met wiken aje deh...

Rabu, 07 Juli 2010

PT. JENGKOL LEGIT PULEN

Diruang rapat direksi, semua staf sudah berkumpul. Mereka masih menunggu pak Pendi Van Burick MBA ( Muka Bonyok Ancur ) yang belum hadir untuk memimpin rapat. Tapi tak lama yang ditunggu datang, pak Jabrik Kucay Hotae sebagai wakil direktur langsung merapikan dasinya lalu.." Selamat pagi...cikgu ! " ( halaaaah...dia kelepasan gara-gara keseringan nonton Upin & Ipin. Para staf langsung cekikikan, pak Pendi melotot ).
" Selamat pagi saudara-saudara, seperti biasa pagi ini kita akan mengadakan rapat koordinasi rutin dan seperti biasa pula saya ingin memulai rapat ini dengan mendengar laporan dari setiap divisi. Silahkan dimulai dari divisi penjualan, Diana...jangan lupa di catat ya ! Eh...kenapa kamu, kok kelihatan duduknya gelisah gitu ? " Tanya pak Pendi kepada Diana Kisut Keset..sekretarisnya.
" Anu pak...melihat bapak saya jadi pengen.." Ujar Diana Kisut Keset malu-malu. Dada pak Pendi Van Burick langsung berdebar-debar...pagi-pagi gitu lho..! lalu dia mendekatkan wajahnya dan berbisik.." Sssst..jangan sekarang ! nanti-nantilah saat jam makan siang "
" Ngga bisa pak...sudah ngga tahan nih ! Saya ijin ke wc dulu deh pak..." Ujar Diana. Muka pak Pendi langsung memerah seperti tomat setengah busuk.." Sialan...kirain pengen apa, ternyata pengen buang aer.." Gerutu pak Pendi dalam hati, para staf cekikikan lagi.
" Sudah...sudah, ayo di mulai " Ujar pak Pendi menghilangkan malu.

Pak Abdu Dadidu memulai laporannya.
" Dari divisi promosi dan penjualan melaporkan bahwa di awal kwartal tiga penjualan produk jengkol kita mengalami sedikit penurunan. Hal itu bukan disebabkan kapasitas produksi atau kwalitas produk kita yang menurun tetapi karena produk kita kalah bersaing dengan produk impor dari negara Muangthai BuangThai. Produk mereka lebih besar dibandingkan dengan produk kita, barangkali karena kebijakan pemerintahnya yang meminta penduduk untuk buang kotorannya di bawah pohon sehingga tanahnya lebih subur. Selain itu ada satu lagi kelebihannya pak, yaitu produk jengkol mereka juga tersedia berbagai macam rasa...ada jengkol rasa nanas, jengkol rasa mangga bahkan jengkol rasa strobery " Ujar pak Abdu Dadidu. Dahi pak Pendi langsung berkerut.." Gimana ceritanya tuh, bisa begitu ? " tanyanya dalam hati.
" Kok bisa ? saya malah belum coba tuh...Nah terus apa langkah antisipasinya ?" Tanya pak Pendi kemudian.

" Ya pak...kami sudah mengambil langkah-langkah untuk meningkatkan penjualan. Pertama...kami berupaya melakukan kerjasama dengan Badan Eksekutif Mahasiswa dari setiap perguruan tinggi agar dalam setiap demonstrasi dapat kita sokong dengan satu atau dua truk jengkol untuk aksi lempar polisi. Selama ini aksi lempar mengunakan batu, selain berbahaya...untuk cari-cari batupun akan makan waktu. Nah..dengan adanya jengkol produk kita, selain tak terlalu sakit setelah demo jengkolnya juga bisa dikumpulkan para penduduk untuk dimakan..." Ujar pak Abdu Dadidu. Pak Pendi Van burick hanya manggut-manggut senang.
" selain itu, kami juga mulai mendekati para petinggi polri agar juga menggunakan produk jengkol kita untuk meredam para pendemo. Selama ini polisi biasa menggunakan water canon atau gas air mata yang kami pikir biayanya cukup mahal. Nah...kita akan buat produk olahan berupa cairan dari saripati jengkol yang bila disemprotkan ke para pendemo akan menimbulkan bau menyengat. saya jamin demo akan segera bubar.." Ujar pak Abdu Dadidu menyelesaikan laporannya. Para staf langsung tepuk tangan mendengar ide jenius dari pak Abdu tapi tidak ada respon dari pak Pendi. Beliau terlihat terkantuk-kantuk dengan air liurnya yang menetes-netes di meja karena semalam dirumah naik sampai 3 kali ( naik ke atap benerin genteng bocor...maksudnya ).

" Hoiiii...baru ditingal sebentar ude tidur aje lu Pen ! nih...pesenanlu..." Kate si Jabrik sambil nyerahin nasi bungkus.
" Ah...sialanlu ! gangguin aje. Lauknye apaan nih..." Tanye bang Pendi
" Ya...jengkol rendang pesenan lu..!"
" Mantaaaaap....!! " Kate bang Pendi seneng. ( ck..ck..ck...saking kepengen makan jengkol sampe ngimpi jadi direktur PT JENGKOL LEGIT PULEN...hehhehehe...)


Senin, 05 Juli 2010

DUREN TAMBUN

Bang Pendi kalo lagi kebagian nganter ikan asin ke Kalibata suka lewat depan makam pahlawan. Disitu biasanye suka banyak yang jualan duren, kalo dulu perasaan bang Pendi yang dijual duren petruk alias duren dari Semarang tapi sekarang kebanyakan duren Montong alias duren bangkok yang dijual. Bang Pendi sebenernye suka heran, apa aja asalnye dari Bangkok...jambu bangkoklah...pepaya bangkoklah...ayam bangkoklah...kakek-kakek bangkok ( yang ini bongkok...hehehe ). Yang bikin bang Pendi tambah heran, ape insinyur-insinyur pertanian dari IPB kagak ade yang bisa merekayasa buah-buahan Indonesia hingga bisa ngalahin yang bangkok-bangkok ntu. Atau karena orang Indonesia aja yang kagak nasionalis atawe cuma merasa keren kalo makan buah-buahan yang asalnye dari luar negeri doang. Tapi kalo bang Pendi tanya jawabannya.." Ini soal rasa bro....masalah lidah, bukan nasionalis ape kagak nasionalis !" Emang begitu ya..? Ah...embuhlah....!

Nah..kalo lihat fisiknya, duren petruk emang kalah jauh ame duren montong. Namanye juga petruk, tau sendiri pan..!? kalo petruk itu kurus ceking dan yang panjang cuman idungnye doang. Mungkin duren semar, duren bagong atawe juga duren tambun ( gendut ) yang bise ngalahin duren montong. Eh..ngomong-ngomong  tambun, kemaren ade istilah yang bang Pendi baru denger tuh...yaitu rekening tambun. Kalo kagak sale sih...ntu artinye rekening yang bengkak karena gaji yang dipunya kagak sesuai dengan jumlah rekening yang ada. Kalo rekening tambun itu miliknye si Gayus atawe antek-anteknye semua orang juga ude pade tau tapi yang ini punya perwira-perwira polisi kita sodara-sodara...! bang Pendi cuman bisa geleng-geleng kepale dan juga bingung, duit darimana ya ? kagak mungkin pan duitnye dari nilang motornye bang Pendi..hehehe.

Wah...kalo bang Pendi jadi presiden, bang Pendi bakalan bikin peraturan...barang siapa yang gede...eh maaf maksudnye siapapun yang jadi pejabat kagak boleh punya rekening di bank. Kalo mao nabung harus pake celengan semar ! nah..kalo gitu pan, selain bisa melestarikan budaya nasional juga bisa membantu pengrajin celengan. Dan yang paling penting, kalo punya duit banyak bakal ketauan...makin banyak duitnye makin gede tuh celengannye. Ye.... nggak !
Halaaaa...bang Pendi  ngaco nih ! ya ude..balik lagi ke soal duren. Dulu...kalo mao makan duren, bang Pendi kagak pernah mikirin beli ( mikir ngembat punya orang..iya ! hehehe ). Dirumahnye bang Pendi pohon duren banyak..tinggal nungguin jatoh...gedebuk ! jadi deh makan duren, nah sekarang boro-boro dah...satu pohon juga kagak ! pohonnye ude ganti jadi tiang listrik ame tiang rumah semua. Tapi terus terang bang Pendi dari dulu ampe sekarang kagak bise yang namanye belah duren alias bisa makannya doang, kayaknye sih emang gampang-gampang susah. Siape yang mao ngajarin ? hehehe. Nah...sekarang siape nih yang dirumahnye punya banyak duren...kirim-kirim deh kerumahnye bang Pendi...hehehe.



Eh...sohib2 ude pade tau belon kalo ade kontes bikin cerpen dari Mba Fanny Nah...bang Pendi ude bikin tuh cerpennye, kalo mao baca2 mampir deh di hanya ilusi. Sekalian ikutan ye... !
Kalo ngga, ikut juga deh..kontes menghayal melakukan hal yang paling gila buat pesta ulang tahun yang diadain ame Non Dela

Dua-duanya berhadiah buku. Ya ude...ikutan aja deh !