Selasa, 12 Oktober 2010

NEMU DOMPET

Emang susah jadi bujangan ! Sore-sore gini bang Pendi bingung mao ngapain, nongkrong di rumah seharian ude suntuk. Untungnye ni hari kagak ujan kayak kemaren-kemaren, akhirnye bang Pendi jalan ke pos ronda...kali-kali aje dapet rejeki kayak kemaren. Tapi sampe disono die bingung juga mao ngapain, akhirnya...

Gelas-gelas kaca....
Katakan padaku...siapakah aku ini...
Bini kutak punya...
Pacar kutak punya....
Selingkuhan... juga tak punya.....( gimane selingkuhan ? yang jadi pacar bener aja ga ada yang mao...hehe )

Si Jabrik yang baru dateng jadi ngakak ngeliat tingkah bang Pendi yang lagi nyanyi sambil meluk tiang pos ronda.
" Kasian amat sih lu Pen...! Makanya kalo lagi punya pacar jangan belagu. Anak orang elu maen-maenin, ditinggal malah elu yang klenger.." Kate Si Jabrik sambil cekakakan
" Masih mending anak orang Brik..kalo anak monyet, gue bisa dicakar emaknye! Lagian siape yang maen-maenin cewe ? Elu tau sendiri pan...kalo gue cowok yang baik hati dan tidak sombong... " Bales Bang Pendi sambil nyengir kudanil.
" Iye..iye..elu emang baek hati, tapi isi dompetlu yang kagak pernah baek hati  ( Si Jabrik cekikikan ). Ya ude...soal cewe mah kagak usah dipikirin...nanti sakit tipes lu ! Di Indonesia pan banyakan ceweknya daripada laki, masak elu kagak kebagian ? Kalo kagak kebagian juga...Noh...ame nenek gue aje ! Ude 5 taon jadi jande. Daripade lama-lama elu jadi bujang lapuk !" Si Jabrik tambah ngakak. 
" Sialan lu..! kayak gue kagak laku aje...Eh ngomong-ngomong soal dompet, kemaren gue nemu dompet disini Brik..."
" Wah...untung banget lu ! Ade duitnye Pen ?" Tanya Si Jabrik penasaran
" Ya ada lah..., lumayan...baru gue pake beli rokok ame ngupi diwarungnye Mpok Mumun. Sisanye masih ada...". Baru aje Si Jabrik mao ngomong minta jatah, tiba-tiba die keingetan kalo dari kemaren perasaan belon megang-megang dompetnye. Die ngeraba-raba kantong belakangnya...
" Eh...dompetnye kayak gimana Pen ?"
" Kenapa emang ? Nih...! " Tanye Bang Pendi sambil ngeluarin dompetnye.
" Wah...ini mah punye gue Pen ! Nih liat ade KTPnye..."
" Sorry Brik...gue kagak liat-liat KTPnye. Nyesel dah gue...!"
" Nyesel ude pake duit gue...?"
" Kagak sih..! Gue nyesel...kalo tau itu dompetlu, dari kemaren ude buru-buru gue abisin duitnye.." Kate Bang Pendi sambil ngakak terus ngacir.
" Heh...sialanlu Pen ! Balikin ga...duit gue !! " Si Jabrik ngejar-ngejar Bang Pendi yang terus lari sambil cekakakan.

Kamis, 07 Oktober 2010

WAKTU....HUJAN

Waktu terus berjalan...
Aku terlalu lelah.. letih.. lesu..lemah...kurang darah...untuk mengejar 
Berharap waktu berhenti dan berteduh karena takut kehujanan
Atau berhenti sejenak, memesan bajigur untuk menghangatkan badan
sambil makan ubi rebus.

Waktu terus berjalan...
Untunglah ia tak berlari karena akan makin sulit kukejar
Andai saja hansip dan satpam menangkap dan mengikatnya di pos ronda Rt 7
Atau berharap Sensus...Eh Densus 88 menembaknya hingga mati dan tersungkur di pinggir kali

Tapi waktu terus berlalu...
Tak perduli hujan..hansip..satpam ataupun Densus
Tinggalkanku terpaku menatap air bekas cucian piring bidadari khayangan yang tumpah dari langit
Tinggalkanku termenung sambil bersenandung lagu sendu
Lagu dari Iwan Sumbang...." Di pos ronda ini kutunggu..." atau
Lagu dari Doel Fals..." Kalau hujan bisa ngomong..."

Ah....andai saja hujan itu cabe keriting yang selalu naik dan jarang-jarang turun