Selasa, 28 Desember 2010

KUTEMUKAN JODOH DI PINGGIR KALI 2

Gara-gara merasa ditolongin ame Bang Pendi singkat cerita akhirnya ntu cewe jadi pacar barunya Bang Pendi ( apes amat ntu cewe ya...hehe ). Padahal kalo ntu cewe tau yang bikin kepalanye benjut gara-gara ketiban batu sekepel karena Bang Pendi...ude pasti Bang Pendi dibejek-bejek jadi perkedel.

Nah..ni hari Bang Pendi jalan bareng ame ntu cewe, niatnye sih mao makan bakso tapi sepanjang jalan orang-orang pade melongo kayak baru ngeliat gawangnye Markus kebobolan 3 gol tanpa balas. Ade yang cekikikan, bisik-bisik tapi ade kakek-kakek yang justru sibuk nyari sesuatu dirumput ( soalnya tadi ngeliat Bang Pendi ampe mangap-mangap, nah...gigi palsunye lepas dan jatoh kerumput...hehe ). Bang Pendi sebenernye agak heran tapi die pede aje. Ditengah jalan die papasan ame Si Jabrik yang juga melongo ngeliat die...
" Elu ame ntu orang-orang pade kenape sih Brik..? Emang tampang gue ude kayak Tom Cruise ya...? " Tanya Bang Pendi heran.
" Tom Cruise palelu bau menyan..!! Sini lu bentaran..." Kate Si Jabrik sambil narik tangannye Bang Pendi ngejauh dari cewenye. " Elu kagak salah Pen...nah elu kerempeng kayak gini, lah dienye subur makmur gemah ripah loh jinawi kayak gitu. Bise kebanting lu...! Ato elu mau ngirit ga beli kasur kalo ude merit...?" Kate Si Jabrik sambil cengar-cengir onta.
" Lah emangnye kenape Brik..? Dia pan cewe...wajar dong kalo gue pacaran ame die. Daripade kite beduaan mulu....banyak yang gosipin, mending gue ame die. Ayo deh gue kenalin...! Eh...Neng...kenalin nih temen aye, namanye Jabrik Enak Digamparin Bolak-Balik " Kate Bang Pendi sambil cengengesan.
" Ooo..ini temennye Bang Pendi ye, nama pendek aye Monaroh " Balas ntu cewe
" Kalo nama panjangnye..?" Tanya Si Jabrik penasaran
" Monaroh Dimana Aja Boleh Terserah Elu..!" Sela Bang Pendi. Monaroh nyubit tangan Bang Pendi, Si Jabrik ngakak.
" Nah..Monaroh ini sekarang cewe gue Brik. Kalo elu masih ngejomblo...tenang aje ! Kambing punye babenye perempuan semua, gampang deh...nanti gue comblangin !" Bang Pendi ngakak.
" Ah...brengsek lu Pen, sekate-kate kalo ngomong..." Si Jabrik ngedumel.

Bang Pendi cuma cekakakan, sambil ngegandeng tangannye Monaroh Bang Pendi ninggalin Si Jabrik. Bang Pendi kayaknye emang keliatan bahagia banget, pikir die..." masa bodohlah orang mao bilang ape tentang Monaroh !" Bagi Bang Pendi yang penting hatinye bukan cuma fisiknye, daripede cakep bikin makan ati...iye gak !? hehe. Lagipula Monaroh ntu baik kok, bicaranye lembut, penuh perhatian..pokoknye bikin adem ati deh. Dan yang terpenting...Monaroh ntu anak orang kaya, soalnye bapak Monaroh ntu juragan undur-undur. Jadi walo si Monaroh kalo jajan makannye banyak, Bang Pendi kagak khawatir...wong setiap jajan yang bayarin Si Monaroh. Enak pan...!? hehehe

Jumat, 24 Desember 2010

KUTEMUKAN JODOH DI PINGGIR KALI

Cerita kali ini disetting seperti era 70-an, soalnye kalo jaman sekarang...mane ade kali di Jakarta yang aer nye bersih dan bening. Ude jarang-jarang ngeliat orang mancing  di kali dapet ikan yang gede, kalo ade..paling ikang ikan sapu-sapu yang orang ngeliat mukanye aje ude geli. Nah...apelagi ngeliat perawan-perawan pade nyuci atawe mandi di kali....Beeeuuuhhhh...kagak bakalan dah ! paling-paling ngeliat orang nongkrong karena kebelet...hehe.

Pada zaman dahulu kala ( kayak cerita anak-anak ye...!? hehe ), Bang Pendi pergi mancing di kali Ciliwung.  Die emang mao cari ikan tapi tujuan sebenernye..ya..itu tadi, ngintip perawan-perawan pade mandi ( padahal Bang Pendi pernah bintitan segede telor gajah lho...tapi kagak ade kapok-kapoknye die ngintip...hehe ). Bang Pendi sebenernye ude lama pengen kayak Jaka Tarub yang bise ngawinin bidadari karena ngumpetin selendangnye. Nah...Bang Pendi juga pengen tuh ngumpetin baju-bajunye ntu perawan yang lagi mandi, tapi boro-boro kesampean....Abis Bang Pendi masih jauh aje...baunye ude kedengeran, jadi belon sempet ngapa-ngapain die ude ditereakin..." Awas lu Pen..deket-deket sini !! Gue timpuk batu rame-rame baru nyaho Lu...!" ( Bang Pendi jelas aje keder...walo yang ngancem die ntu perawan-perawan tapi kalo ditimpukin ame batu tetep aje kepala benjut juga. Coba kalo ngancemnye ganti..." Awas lu Pen...deket-deket sini ! Gue perkosa rame-rame baru tau lu.." wah..kalo gitu mah...Bang Pendi nekat-nekatin deh ! hehehe ).

Hari ini Bang Pendi boleh dibilang agak beruntung. Lagi asik tarik-tarikan ame udang...die ngeliat ade cewe megap-megap di tengah kali. Bang Pendi langsung blingsatan pengen nolongin tapi die ragu-ragu, soalnye die kagak bise berenang...gaya berenang yang die tau cuman gaya batu alias sekali nyebur kagak nongol-nongol lagi...hehe. Untungnye die bawa tali tambang...( kalo yang ini emang disuruh bawa tali ame sutradara...hehe ), akhirnye ujung tali die iket ke batu segede kepelan tangan. Lemparan pertama kagak nyampe dan lemparan kedua.....Plettaaakk..!! ( Ntu batu sukses mendarat di mbun-mbunan kepala ntu cewe...Oon ye !? hehe ), jelas aje ntu cewe langsung semaput lalu tenggelem, ngeliat gitu Bang Pendi panik...mao gak mao die nyebur buat nolongin. Bermodal tali yang sempet die iket ke pohon toge...eh..pohon kelapa, die coba narik ntu cewe ke pinggir kali.
Akhirnye dengan semangat 46, die berhasil juga. Nah...ntu awal cerita Bang pendi punya demenan. Kalo inget...nanti ceritanye bersambung deh...hehe

Rabu, 22 Desember 2010

KAMPRET NGEJOMBLO

Ni hari Bang Pendi lagi seneng. Tadi pagi abis bantuin enyaknye nyuci baju, die dapet upah dua puluh rebu...tumben-tumbenan Bang Pendi rajin ye !? hehe. Nyak Salmineh yang jarang-jarang ngeliat anaknye rajin, jadi terharu. Die nyangka Bang Pendi ntu bantuin nyuci karena mao nunjukkin rasa sayang ame enyaknye, kebetulan pan ni hari adalah hari Ibu. Padahal mah....Beeeuuuhh... Boro-boro...!! Sebenernye Bang Pendi  cuma mao nyuci bajunye sendiri yang kotor gara-gara semalem mao ngintip penganten baru tapi malah kecebur got...hehe. Daripade enyaknye nyap-nyap dan urusannye jadi panjang mending die nyuci sendiri dah....hehe.

Nah...siang ni Bang Pendi mao ngupi di warungnye Mpok Mumun, saking senengnye die jalan sambil nyanyi-nyanyi lagu Qasidahan yang sering dinyanyiin enyaknye...
" Kunang-kunang terbang melayaaaang....sedang terbang ketimpa duri..." ( Ntu kunang-kunang apes banget ya...? hehehe ). Sampe di pos ronda, Bang Pendi ngeliat Si Jabrik lagi bengong sendirian...
" Eh...elo kenape Brik ? Bengang-bengong gitu...kayak kampret nunggu musim rambutan..!! "
" Ah...sialanlu Pen ! Enak aje nyamain gue kayak kampret..."
" Eh..gue kagak asal ngomong Brik, elu sama kampret nggak jauh beda...cuma beda-beda tipis ! Monyongnye sama...jabriknye juga sama !" Kate Bang Pendi sambil cekikikan.
" Yang ngada-ngada lu Pen, jangan menghina....lagian mane ade sih kampret yang rambutnye jabrik !"
" Ada Brik..! Elu ga tau aje....Kampret pan rambutnye pendek, coba aje elu suruh keramas..ape nggak ngacir atawe jabrik tuh rambutnye. Die pan kagak bise rebonding di salon... " Bang Pendi ngakak.
" Hah...!! ude-ude...tambah ngaco ajelu.."
" Ya....maaaaaaaf ! Tapi ngomong-ngomong kenape sih..elu bengong aje..."
" Yah...nasib Pen, ude mo deket-deket malem taon baru...eh cewe gue malah ngajakin putus. Kayaknye kagak enak banget malem taon baru ngejomblo " Si Jabrik sedih...
" Jelas kagak enak Brik..elu pan masih muda, belon pantes masuk panti jomblo.."
" Itu panti jompo...oon..!! Ini jomblo...bukan jompo.." Si Jabrik kesel
" Eh...ude ganti ye ? ( Bang Pendi cekikikan ) Ya ude Brik...kite senasib, tapi kagak usah dipikirin....nanti gampang nyari cewe lagi..."
" Nyari sih gampang Pen...di pasar atawe di Mall banyak. Cuma yang mao ame gue pan belon tentu ade...ye gak !?"
" Ya ude deh...kite kagak usah mikirin pacaran dulu, kebo aje kagak pake pacaran bisa punya anak. Mending kite ngupi deh....lagian pan, pak ustaz pernah bilang " Tuhan menciptakan manusia untuk hidup berpasang-pasangan " Jadi tenang aje, jodoh kagak bakalan kemane....sekarang kayaknye bukan giliran kite...mungkin nanti ( Kalo ude 70 taon...hehe )"
" Lah..kalo dapet pasangannye kebo, gimane Pen ?"
" Yaaa...itu ude nasib..!! " Si Jabrik ame Bang Pendi ketawa ngakak. Trus bedua pergi ke warungnye Mpok Mumun sambil bergandeng tangan...( Eh..nggak...nggak..itu fitnah ! hehe )

Rabu, 15 Desember 2010

OBROLAN DI WARUNG KOPI ( 23 )

DEMAM IRFAN BACHDIM

Perjuangan Bang Pendi buat ngedapetin jodoh kayaknye semakin berat aje. Abisnye semua cewe lagi pade demam Irfan Bachdim, mereka mending milih ngomongin Si Irfan daripade diajak ngutang makan bakso ame Bang Pendi..hehe. Bayangin aje...lagi nyuci, lagi masak ampe lagi belanje, yang diomongin cuma die...parahnye lagi ibu-ibu sampe nenek-nenek juga ikut-ikutan. Kayak tadi pagi...ibu-ibu yang lagi ngerubungin gerobak sayurannye Mas Warno cekakak cekikik ngomongin Si Irfan, ude gitu dateng nenek Ipeh yang langsung nyeletuk " Kalo sama ne..nek...kira...ki..ra...si Irfan ma..sih mao ga ya ?"  Mesam-mesem sambil beneran kunciran rambut. Jelas aje ibu-ibu tambah cekakakan dengernye, Bang Pendi yang kebetulan lewat juga jadi geli sendiri dan langsung nyeletuk " Kalo sama nenek kayaknye Si Irfan kagak bakalan mao nek...! Soalnye die kagak mao pacaran ame cewe di bawah umur...!!" sambil nahan-nahan tawa.
" Lho..kok di bawah umur Pen..?" Tanye Mpok Nenih karna gak ngarti.
" Liat aje giginye Mpok...! pan belon pade tumbuh..." Jawab Bang Pendi sambil cengar-cengir.
" Heh...elu ngeledek gue ya Pen...!!?" Tereak Nek Ipeh sambil nyomot tomat buat ngelempar, Bang Pendi langsung ngacir sambil cekakakan. Sampe di warungnye Mpok Mumun die masih cengar-cengir...

Bang Somad  :  Eh...elu kenape Pen...? Cengar-cengir sendiri kayak orang stres.. ( Bang Somad keheranan )

Bang Pendi    :  Ntu bang....Ibu-ibu ame nenek-nenek ngada-ngada aje. Segala Si Irfan lah di demenin, pade kagak nyadar kali kalo ude pade tue...( sambil mesen kopi ame Mpok Mumun )

Mpok Mumun  :  Yeeee...emangnye kenape Pen !? Dia mah emang pantes jadi idola...ude pinter maen bola, ganteng, banyak duit...siape yang kagak demen. Emangnye elu...! Ude jelek, kagak bise apa-apaan...duit kagak gableg lagi..( gak punya ), siape yang mao demen ame elu...kuntilanak aje...males godain elu..!! ( celetuk Mpok Mumun sambil cekikikan )

Bang Pendi  :  Busyet dah...! Segala kuntilanak lah dibawa-bawa. Aye bukannye iri Mpok, tapi kasihan ame die...Die pan masih mude, kalo sekarang dipuji setinggi langit...nanti kesononye die jadi kurang mawas diri, cepat puas dan terbuai ame kepopulerannye. Contohnye tuh Si Kurniawan , karirnye anjlok gare-gare kurang bisa nahan diri.

Bang Somad  :  Ada benernye juga sih omongan lu Pen....tapi emang susah juga, soalnye kite ude lame kagak ngeliat tim nasional kite berprestasi. Sekarang timnas kita lagi maen bagus-bagusnye, ude gitu ade pemain yang pantes jadi idola...ya jadi klop dah..!! Ada untungnye juga...PSSI menaturalisasi pemaen luar....

Bang Pendi  :  Nah...ntu sebenernye yang aye kurang setuju bang. Pemaen muda kite pan seabreg ( banyak ), masa sih kagak ade yang bagus. Yang penting pan..sistim pembinaan pemaen muda kite, lah..kalo Si Irfan maennye bagus...ntu karena di Belande emang die dibina dengan bagus. Liat aje...nanti juga kalo die ude setaon disini, die maennye juga bakalan kayak orang Indonesia alias biase-biase aje. Sekarang mah...yang mesti dipikirin PSSI, bagaimana caranye agar pemaen-pemaen muda kite...maen bolanye kayak orang Belanda...jangan suruh orang Belanda maennye kayak kite...

Mpok Mumun  :  Ah...sok tau lu Pen..!! Bilang aje kalo elu sewot sendiri gare-gare kagak punye duit buat beli tiket nonton di Senayan ( Mpok Mumun cekikikan lagi, Bang Pendi cuman cengar-cengir sambil ngeganyem singkong goreng ). Tiba-tiba..." Pen...Pen...!! Kemane aje sih lu ? Enyak cariin dari tadi..." Nyak Salmineh nyamperin Bang Pendi.

Bang Pendi  : Emangnye ade ape nyak..? ( tanye Bang Pendi keheranan )

Nyak Salmineh  :  Sono gih ke Senayan...! Beliin enyak tiket, ntar keabisan. Enyak pan pengen ketemu ame Si Irfan Bachdim ( Sambil ngeluarin duit gocapan, Bang Pendi melongo....)

Bang Pendi  :  Busyet dah....nyak...nyak..!! Yang ngada-ngada aja ah....pake mao ke Senayan segale. Lagian duit segini mana dapet beli tiket...kalo dapet juga kebagian duduk diatas atep stadion. Mending buat belanje nyak....

Nyak Salmineh  :  Emang ntu duit belanje...!! Makanye enyak nyuruh babelu nyabut singkong buat makan lu ni hari. Ude sono beliin...!! ( Kate Nyak Salmineh sambil ninggalin warung, Bang Pendi gondok setengah mati sambil ngeremes-remes rambutnye. Bang Somad ame Mpok Mumun cekakakan )
Sampe sigitunye ye...!!??

Sabtu, 11 Desember 2010

BANG PENDI BUTUH TATI TAYANG....

Makasih buat sohib-sohib yang masih inget sama Bang Pendi. Dan maaf Bang Pendi baru nongol lagi, soalnya kemaren-kemaren Bang Pendi puyeng mikirin kalo die ude lama kagak punye demenan. Saban malam minggu temen-temennye pade besukaan tapi die cuma bise nongkrong di pos ronde berkawankan nyamuk-nyamuk nakal.., Bang Pendi pan juga manusia yang butuh tati tayang...hehe

Bang Pendi bingung...kenape cewe-cewe kagak ade yang demen ame die, padahal kalo diliat dari belakang Bang Pendi ntu mirip sama Irfan Bachdim, dari depan juga mirip Tukul Arwana...apa yang kurang ? hehe. Beberapa trik ngedapetin cewe die ude coba tapi kagak berhasil, akhirnye saking keselnye die coba trik yang dari iklan di tipi. Maklumlah...Bang Pendi termasuk paling doyan nonton tipi atawe istilahnye TipiHolik ( suka nonton tipi dirumahnye Bang Holik..hehe ). Nah...triknye ngikutin iklan permen yang kalo pake baju belang-belang dikejar-kejar cewe. Bang Pendi coba deh pake baju belang-belang, pas ditengah pasar die tereak..." Tarrrraaaaaaaaaa......!!!! " ( maksudnye mau unjukin kalo die pake baju belang-belang ). Tapi boro-boro dikejar cewe...orang-orang disitu malah ngelemparin Bang Pendi ame telor busuk... ikan busuk...tomat busuk " Brisik Luuu...!!" orang itu pade ngomel. Huaaaaaaa....!! mao gak mao Bang Pendi ngacir...haaah..apes banget emang Bang Pendi.

Pas lagi jalan pulang, lagi kesel-kesel gitu ada orang yang nanya...
" Numpang tanya bang...rumah Pak Rt 7 dimana ya bang ? "
" Pak Rt 7 yang mana nih ? kalo Rt 7 Kelurahan Mekkah..elu tanya aja gih sama Pak Haji...gue kagak tau ! " Jawab Bang Pendi rade sewot, maklum ati lagi kesel.
" Ya..rumah Pak Rt 7 kampung sinilah bang.."
" Ya ude...elu cari aja rumahnye Bu Rt ! Tanya aje ame die...die pasti tau.."
" Iye...makasih ye bang " Kata orang itu sambil ngangguk-ngangguk, tapi sambil jalan die mikir " Dodol juga tuh orang...! kalo gue ude ketemu ame rumahnye Bu Rt, ngapain juga gue nanya rumahnye Pak Rt...pan die bininye Pak Rt " Orang itu ngedumel, sedang Bang Pendi cekikikan sendiri di jalanan.

Nyampe rumah Bang Pendi langsung mikir, trik apelagi yang mesti die pake.." Ah..kayaknye gue mesti semedi nih ". Ya ude..pas malemnye Bang Pendi nyiapin bekel buat semedi, die bawa panci...indomie 4 bungkus...telor 2 biji...( ini mao semedi ape kemping ya...? hehe ). Tapi die kagak perlu bawa aer minum, kopi atawe teh..kalo pengen kopi die tinggal sms.." Makk..bawain kopi dooooong !!" Ngga lame pasti ntu kopi nongol...orang semedinye dibelakang rumah...hehe. Nah waktu semedi, Bang Pendi duduk di bawah pohon nangka ( biar rada mistis dikit..hehe ). Sebelum die doa minta di cariin jodoh, die inget lagi ame iklan ditipi yang kayak gini..." Coba ada hp yang murah....bisa chating...bisa pesbukan...baterenya kuat..". Nah..kagak lame kedengeran bunyi kresek-kresek dari atas pohon, tapi belon sempet tau..apaan yang jatoh, Bang Pendi ude semaput duluan...( gimane kagak semaput..?! Kalo di iklan tipi yang jatoh dari atas itu hp..ini mah kagak ! Bukannye hp tapi nangka busuk yang jatoh nibanin kepalanye...hehe )

Gak tau deh...berape lame Bang Pendi klenger kagak siAman..( maaf...ganti istilah dulu, siAman ntu adenye siUman...siUmannye lagi pulang kampung...hehe ). Untung babenye nyari-nyari Bang Pendi dan nemuin die lagi pingsan...sebenernye sih babe nyariin Bang Pendi bukan khawatir ame anaknye tapi mao minta balikin kolor yang dipake Bang Pendi. Lah...kalo kolor atu-atunye ntu dipake ame Bang Pendi..babe pake apa dooong ? Ujan-ujan gini...pan dingin kalo cuma sarungan doang...( jangan ngeres lho ya...hehe )

Nah...ntu perjuangannye Bang Pendi buat nyari jodoh tapi belon dapet-dapet juga. Cariin dooong...!!! Kalo bisa yang masih gadis tapi ude kerja...ude punye rumah sendiri...ude punye mobil..tabungannye juga ude banyak. Kalo jande juga kagak ape-ape...yang penting kaya dan hartanye kagak abis tujuh turunan...hehehe ( Ngaco lagi deh gue....). Nah..kalo ude ade yang dapet tolong hubungi Bang Pendi...di 021-1253754100...hehe.

Jumat, 10 Desember 2010

TAFSIR PUISI " SANG PANGERAN "

Lagi iseng-iseng gak ada kerjaan, Bang Pendi mampir kerumahnye Mba Fanny...abis kangen ngerasain kue stroberynya. Eh..bukannye di suguhin kue atawe jus strobery tapi malah diajak maen tebak-tebakan, tapi masih untunglah daripada ditimpuk strobery...hehehe.
Tak apalah...Bang Pendi coba ikut, barangkali yang iseng-iseng kayak begini justru yang berhadiah. Lagipula sekalian ngabarin sohib-sohib kalo Bang Pendi masih hidup..hehehe

TAFSIR PUISIMU, PUISIKU :

Kayaknya itu ungkapan hati dari Sang Pangeran yang berkeinginan untuk mempunyai seorang anak dari Mba Fanny ( dari kalimat : Kita Rajut Ikan Paus dengan benang merah muda sambil menyanyi penuh mesra...hehe ). Dan seiring berjalannya waktu, Sang Pangeran berharap sang anak akan tumbuh dewasa dan menaklukkan dunia.

Gitu aja deh....
Moga-moga aja tafsir puisinya gak terlalu ngasal...hehehe
Kalo dikasih hadiah, Bang Pendi pilih buku " Rasa karya Bertahindara "