Kamis, 22 Oktober 2009

OBROLAN DI WARUNG KOPI ( 9 )

Ini hari bang Pendi lagi uring-uringan. Ude bela-belain beli hp seken, eh..kaga ade panggilan juga dari SBY. Boro-boro di telepon..di sms aje kagak, saking penasaran die sms ke nomernye SBY tapi balesannye " emangnye elu siape...!?"  he..he..he. Sebenernye bukan itu yang bikin bang Pendi manyun aje dari tadi, tapi die lagi pusing karena malem minggu ini die ade janji ame neng Yuli buat traktir makan, padahal die lagi kagak gablek ( punya ) duit. Di kantongnye cuman ade duit logam gopean satu biji ame cepean tiga biji, itu juge kembalian beli garem emaknye tadi pagi.

Mau jual hp di malu, abis kemaren pas nawarin ke orang malah bikin dongkol. Boro-boro di tawar, ngeliatnye aje ogah. Yang bikin tambah dongkol..orang ntu malah nyeletuk "Yah..elu nawarin hp kayak gitu, kucing juge bakalan ngibrit di sambit ( lempar ) pake hp kayak gitu..!". Bang Pendi jelas ngedumel, dalem ati die bilang " jelas aje ntu kucing lari, palelu aje gue sambit pake ini bise pitak..!".
Males-malesan die nyatronin warung kopinye mpok Mumun, disitu ude ade bang Mamat ame bang Madi.

Mpok Mumun  : Ude deh..kagak usah pasang tampang lecek, kalo mao ngutang..ngutang aje ( mukenye bang Pendi langsung merah " tau aje...! " pikirnye )

Bang Mamat   : Iye Pen..kalo mao kopi, pesen aje ..! ntar gue yang bayarin.

Bang Pendi     : Nggak ah bang..! Kalo minum kopi aye kagak bise tidur ( pora-pora kaga mao )

Bang Madi     : Bise aje lu Pen..kemaren sore abis dari sini gue liat elu ngorok di pos ronde ( bang Madi nyeletuk sembari ngeganyem singkong goreng )

Bang Pendi    : Itu kan abis ngopi bang ! kan aye bilang kalo minum kopi bukan abis minum kopi. Emangnye bang Madi bise minum kopi sembari tidur ( bang Madi garuk-garuk pale.." Iye juge ye.." )

Bang Mamat  : Ah..banyak cincong lu Pen..! Udeh mpok, bikinin die kopi ntar gampang dah..

Bang Pendi    : He..he jadi kagak enak nih bang ( sambil cengar-cengir )

Mpok Mumun : Jadi enak kaleeee..!

Bang Madi     : Eh..elu malem minggu ade acare ngga Pen ?  mending elu ikut gue kondangan. Nemenin gue..soalnye bini gue lagi sakit ! Sekali-kali ngerasain makanan enak Pen, soalnye kondangannye di gedong. Mao ngga..? ( bang Pendi diem, ngga lame die cengar-cengir )

Mpok Mumun : Di tanye kok malah cengar-cengir Pen..! ntu diajak makan-makan, kaga usah pora-pora lagi. Kaga bae nolak rejeki...! ( sambil cekikikan )

Bang Pendi    : Nggak ah..bang ! aye ude ade janji ame neng Yuli...

Mpok Mumun : Wah..mao-maonya si Yuli di ajak jalan ame elu, paling-paling di ajak nongkrong di pinggir jalan sembari ngitungin mobil yang lewat...( masih cekikikan, bang Mamat ame bang Madi cekakakan )

Abis maghrib bang Pendi ude ngejogrok di depan pos ronde nungguin neng Yuli. Die kaga berani nyamperin ke rumahnye lantaran takut ame nyak Salminah. Dandanannye keren abis...! baju batik, celane kayak orang kantoran, sepatunye juge pantopel...tapi semue minjem ame abang iparnye. Cuman yang dalem aje...yang kayak-kayaknye asli punye die..he..he. Ngga lame neng Yuli nongol.

Neng Yuli     : Sebenernye abang mao ngajak aye kondangan kemane sih bang..?

Bang Pendi   : Ya..ke temen bang Pendi dong..!!  Ude deh..neng Yuli ikut aje, yang penting kite makan enak ( kate bang Pendi sambil gandeng tangannye neng Yuli )

Nyampe di gedong resepsi..( maaf, ceritanye dipotong sutradare..! katenye kalo nyeritain perjalanan sampe ke gedong, kepanjangan..he..he ). Dengan pedenye bang Pendi narik tangan neng Yuli masuk gedong, corat-coret buku tamu terus nyemplungin amplop di gentong yang ude disediain. Lantas salaman ame pengantennye..terus nyari makanan deh..

Neng Yuli   : Temen bang Pendi ternyate kaya juge ye..! makanannye aje enak-enak.. ( sambil minggirin potongan-potongan cabe rawit di piring irisan kambing guling )

Bang Pendi  : Pendi gitu loh...!! ( sambil nyengir en ngeganyem kambing guling juge. Lagi asik-asiknye makan kambing guling, bang Madi nongol sambil nepok bang Pendi )

Bang Madi  : Lah..elu ude disini aje Pen !? Tadi sore gue ajak kaga mao. Eh..elu kenal pengantennye juge Pen..? ( bang Pendi kaget di tegor bang Madi, die keselek ampe batuk-batuk. Irisan kambing guling berase nyangkut di tenggorokan. buru-buru die minum )

Bang Pendi : Eh..bang Madi, ngagetin aje..! eh..sini deh bang ( sambil narik tangan bang Madi ngejauh dari neng Yuli. Neng Yuli ampe bingung )

Bang Madi : Apa-apaan sih Pen..? elu mao pinjem duit..? ( bang Madi juga bingung )

Bang Pendi : Ssst..jangan bilang-bilang neng Yuli ya bang, sebenernye  aye kagak kenal ame pengantennye, aye cuman mao numpang makan gratis doang..! amplop kondangan aje, cuman aye isi serebu...( bang Madi langsung ngakak ampe batuk-batuk )

Bang Madi  :  Pen..Pen..!! emang paling-paling lu... tapi kadang-kadang pinter juge lu, sayangnye kadang-kadang ( bang Pendi ame bang Pendi jadi ngakak bareng )

Rabu, 21 Oktober 2009

COKLAT CAMPUR STOBERY

Kayak bang Pendi yang suka ngutang kopi di warungnye mpok Mumun, aye juga hampir lupe posting award dari sahabat. Makasih buat Aviorclef dan mba Fanny atas awardnya yang keren dan mantap punya, coklat dicampur ame strobery...hmmm...yummy ! Awardnye mo dipajang di kamarnye bang Pendi yang rade sumpek, biar ade endah-endahnye...walau ade resiko dikerubutin semut, abis due-duenye manis..he..he
Nah..ini die awardnye...





 Award dari Aviorclef



Award dari mba Fanny


Buat mpok Fanny ( kaga pantes bangat ya..!? he..he )  Eh..mba Fanny, aye bingung nih mao di tag kesiape awardnye. Soalnye aye ngga punye temen yang postingannye ude 500. Ya..udeh, award ini aye hibahin ketemen-temen yang ude mampir ngebaca ceritanye bang Pendi. Yang berminat..langsung di comot dah !




Rabu, 14 Oktober 2009

OBROLAN DI WARUNG KOPI ( 8 )

Hari ude tengari bolong, bang Pendi keliatan lagi jalan sambil sibuk mencet-mencet huruf pade hp jadulnye. Di bandingkan dengan anak-anak abg yang ude pade gape ngetik sms..bang Pendi pastinye kalah jauh. Boro-boro bise cepet, mao ngetik sms aje hurufnye masih nyari-nyari. Saking seriusnye, die kaga liat ade batu gede ngejogrok ditengah jalan. Bang Pendipun kesandung dan dengan sukses nyusruk ketanah. Gedubrakkkk..!! gabrukkkk...!!. Pas di depan mukanye ada tai kebo,tapi die masih beruntung karena ade si Untung ame si Slamet. Jadi die bisa bilang " Untung gue kaga nibanin tai kebo, Slamet deh gue...slamet..slamet !". Tapi sialnye banyak bocah-bocah pade ngeliat die nyusruk dan ngetawain die.

Bang Pendi : Heh...! bukannye pade nolongin, malah ngetawain..sono..sono pegi..!! ( bang Pendi sewot sambil ngelempar sendal jepitnye )

Bocah-bocah : Weeee..!! kaga kena ( bocah-bocah bukannye takut tapi malah ngeledek. Salah satunye malah bawa lari sendal jepitnye bang Pendi )

Bang Pendi : Heh..heh..! mao di bawa kemana sendal gua. Balikin ga..!! ( tereak bang Pendi sambil ngejar ntu bocah ) " set dah..! ntu anak, kaga ade takut-takutnye ama gua.." ( gerutu bang Pendi )
Ngga lama bang Pendi sampe di warung kopinye mpok Mumun sambil ngos-ngosan.

Mpok Mumun : Eh..kenape ngos-ngosan gitu Pen..? kayak baru dikejar maling aje..( tanyanye keheranan )

Bang Pendi : Sembarangan aje..! yang ade aye ngejar maling, masak dikejar maling...( sewotnye ame bocah2 masih kebawa )

Mpok Mumun : Eh..kirain ! ( sambil cekikikan )

Bang Mamat : Terus elu kenape Pen..?

Bang Pendi : Itu bang...tadi lagi aye asik sms eh..kepaduk, ya udeh..aye jadi nyusruk. Eh..bocah-bocah pade ngetawain ( jawab bang Pendi setengah meringis, tapi bang Mamat, bang Somad ame mpok Mumun malah ngakak bareng )

Bang Somad : Pen..pen ! ngeliat mukalu aje orang-orang pade katawa, apelagi ngeliat elu nyusruk ( ngakak lagi )

Bang Mamat : Salah lu sndiri Pen, sms-an sembari jalan. Lagian gaya amatlu pake bawa-bawa hp segala, kerjaan cuma metik ninjo ame ngojek payung aje..

Mpok Mumun : Oh..die lagi nunggu telepon dari SBY kali bang ! kali-kali aje nanti die diangkat jadi menteri, paling ngga jadi menteri MENPERPA..

Bang Somad : Menteri apaan tuh mpok ? ( jadi penasaran )

Mpok Mumun : Menteri Perojekan Payung ( mpok Mumun cekikikan, bang Mamat ame bang Somad cekakakan )

Bang Pendi : Seneeeng..! seneeeng..! ( setengah dongkol,dalem ati bang Pendi " awas lu pade..tunggu aje ! ) Eh..aye numpang kencing mpok...

Mpok Mumun : Set dah..! elu kesini mao numpang kencing doang Pen. Elu kaga mesen kopi..?

Bang Pendi : Aye kaga usah pesen mpok, ntar juge ade yang gratisan ( sambil ngeloyor kebelakang. Bang Mamat, bang Somad ame mpok Mumun berpandangan...dalem ati masing-masing " weee..siapa yang mao ngasih gratisan ? kaga dah.." )
Ngga lame bang Mamat grasak-grusuk ngambil hp dari kantongnye, ade sms yang masuk.

Bang Mamat : Astage..!! rumah gue kebakaran Mad..( ujar bang Mamat panik, buru-buru bang Mamat lari ampe kesarug-sarug. Bang Somad ikutan lari )

Mpok Mumun : Pen..Pen ! rumah bang Mamat kebakaran Pen..( tereak mpok Mumun ikut-ikutan panik, tapi bang Pendi nongol sambil cengengesan ). Lah..elu bukannye cepet bantuin, kok..malah cengengesan..?

Bang Pendi : Kan tadi aye bilang mpok..ade yang ngasih kopi gratisan. Tuh..punyanye bang Mamat ame bang Somad masih penuh..( masih cengengesan )

Mpok Mumun : Oh...jadi elu ngerjain bang Mamat barusan, kuwalat lu Pen...!! ( rade kesel, bang Pendi cuek aje sambil nguyup kopinye bang Mamat yang masih rade anget. Tapi ngga lame bang Mamat ame bang Somad ude balik lagi, bang Pendi kaget..mulutnye yang lagi nguyup kopi jadi keselek ampe batuk-batuk )

Mpok Mumun : Nah...nah.. baru tau rase deh lu ! minum tuh kopi gratisan..

Bang Pendi buru-buru lari ketakutan, karena buru-buru bang Pendi kaga merhatiin jalanan dan kepaduk lagi...en so pasti nyusruk lagi. Tapi kali ini mukanye persis nibanin tai kebo. Bang Mamat ame bang Somad yang tadinye mau marah jadi ketawa ngakak ampe guling-guling. 

Bang Pendi  :   Kebo sialan, naro tai sembarangan aje...!! ( gerutu bin ngedumel..)

Si Kebo  :  Enak aje lu ngomong..! elu yang sialan, kenape jatohnya ditempat yang ade tainye...( si kebo sewot, untung bang Pendi kagak denger )

Rabu, 07 Oktober 2009

OBROLAN DI WARUNG KOPI ( 7 )

Gare-gare ade kalimat yang rade saru, aye jadi kaga bise tidur...ampe kebawe mimpi ditimpukin batu ame Bunda Elly dan Bu Nura..he..he. Untungnye pagi-pagi ade ide buat ganti kalimat ntu dan maaf buat sohib yang ude terlanjur baca..

Bang Pendi : Eh..bang Somad udeh ngejogrok disini aje. Kemane aje bang, kaga keliatan-keliatan ( pas nyampe di warungnya mpok Mumun dan langsung nepok punggungnye bang Somad yang lagi nguyup kopi )

Bang Somad : Set..dah ! yang bener aje lu Pen..( sambil batuk-batuk karena keselek )

Bang Pendi : Sorry brader, ai kaga sengaja..!

Bang Somad : Ai..ai, ai ucing..!! ( masih sewot )

Bang Pendi : Maaf bang, lagian sewot amat sih. Kaga dikasih bini ape semalem..!? ( lalu ngeliat mpok Mumun yang lagi sibuk goreng pisang )Eh..mpok !kopi mpok, biase...kaga pake laler, kaga pake lama. Susunya kalo bise yang asli ( sambil cengar-cengir )

Mpok Mumun : Abis puase pikiranlu masih ngeres aje Pen ! kemaren otaklu belon disapuin ape..

Bang Pendi : Emangnye lante disapuin...

Bang Somad : Iye Pen, makanye buru-buru kawin ! kalo otaklu ngeres ade yang nyapuin.( sambil mesem-mesem )

Bang Pendi : Kawin mah gampang bang..! nikahnye yang ribet..pegel !

Mpok Mumun : Pegel apenye Pen..?

Bang Pendi : Ye..si mpok kayak kaga pernah ngerasain aje, yang pegel..ni mulut mpok ! ( sambil nyomot pisang goreng )

Bang Somad : Ape hubungannye Pen.., mulut ame nikah..?

Bang Pendi : Bayangin aje bang..! pas jadi penganten,ber jem-jem aye mesti cengar-cengir pas nerima tamu. Tau sendiri kan kalo di kampung, kalo kondangan dateng segeroyokan..apelagi babe termasuk sesepuh kampung. Nah..kalo tamunye lima ratusan, ape kaga pegel tuh congor..!? ( bang Somad manggut-manggut sambil cengar-cengir )

Mpok Mumun : Ya ude Pen..kalo elu mao nikah, elu latihan dulu cengar-cengir seharian noh..dipinggir rel kereta( sambil cekikikan )

Bang Pendi : Bujug dah..! aye bise di sangke orang gile nanti, bise-bise calon mertua ngebatalin nikahin anaknye..( bertige pade ngakak bareng )

Bang Somad : Eh..ngomong-ngomong elu mau kemane Pen..?, pakean rade rapihan dikit. Bawa tas raket bulutangkis segala..! ( sambil mau pegang tasnye Pendi )

Bang Pendi : Eit..jangan pegang-pegang, ntar senar raketnya pade putus ! masih baru nih. Ntar abis kerja aye mau tanding..( sambil ngejauhin tasnye dari bang Somad )

Bang Somad : Du..ilah, sombong amat lu Pen ! tapi beneran elu kerja ? hebat lu, ude ade kemajuan sekarang.

Mpok Mumun : Iye Pen, hebat lu. Kerja dimane Pen..?

Bang Pendi : Aye kerja di perusahaan jasa mpok..!, kantornye di deket Mall Depok ( sambil nyaplok ubi gorengnye )

Mpok Mumun : Perusahaan jasa ? kerjalu apaan Pen..( rade-rade penasaran )

Bang Pendi : Bagian antar jemput mpok, tapi lumayan dah.. daripade anggur ( mpok Mumun cuma manggut-manggut aje tanda setuju. Nggak lama setelah ngabisin kopi ame ubi gorengnya bang Pendi bangun dari duduknya lalu tengadahin tangannye, ngecek gerimis yang makin gede ). Ya..udah nih mpok..! aye tinggal dulu bang..( bayar kopinye lalu pamit ame bang Somad )

Mpok Mumun : Ck..ck..ck hebat juga si Pendi ya bang. Jadi orang kantoran sekarang...

Bang Somad : Iye mpok.., paling ngga die kaga ngutang lagi sama mpok..! ( bang Somad ngakak, mpok Mumun mesem-mesem aje. Ngga lama dateng si Ican anaknye bang Tohir )

Si Ican : Cang Somad..ngeliat bang Pendi ngga..?

Bang Somad : Barusan sih ade disini tapi sekarang ude pegi, emang kenapa tong..? ( sambil ngeganyem singkong rebus )

Si Ican : Ngga kenape-kenape sih cang, cuma tanya aje. Soalnye payung aye...dititipin di tasnye bang Pendi.

Bang Somad : Lagian payung elu titipin ke bang Pendi, kan bang Pendi mao kerja...!

Si Ican : Kan kerjanye juga bareng aye cang..ngojekin payung di depan mall. Ya ude ya cang..aye mao nyusul bang Pendi ( si Ican langsung ngeloyor pergi, mpok Mumun melongo denger ngomongannye si Ican..bang Somad kagak bise nahan tawa, singkong yang lagi die kunyah nyembur keluar. Bang Somad ame mpok Mumun ngakak bareng )

Bang Somad : Pen...Pen ! ngojek payung aje gayanye sebakul. Pantesan ntu tas kagak boleh gue pegang, ngga taunye isinye payung..MP3 juga..!

Mpok Mumun : MP3..? apaan tuh bang..

Bang Somad : Memang Pendi Paling-Paling...! ( bang Somad ame mpok Mumun ngakak lagi )