Selasa, 31 Agustus 2010

NUNGGU BEDUK ( 9 )

SAHUR....SAHUUUUUUUR..!!


Wah...lebaran ude deket-deket lagi nih...! Di daerahnye Bang Pendi ade beberapa orang yang pergi pulang kampung . Nah sehubungan dengan itu, Pak Rt meminta warganye untuk menggiatkan ronda malam...maklumlah banyak rumah yang kosong. Sambil menjaga lingkungan, para peronda juga diminta untuk membangunkan sahur...karena kemaren ada yang ngedumel bangun sahur kesiangan. Kebetulan...malam ini gilirannya Bang Pendi, Si Jabrik ame Bang Namin, sekarang die pade lagi ngumpul dipos ronda..

" Ngubek-ngubek kampung udehan nih...Pen ! tinggal bangunin saur dah...tapi jam saur masih lama, yang enaknye  kite ngapain ye..." Tanye Si Jabrik
" Kite bakar singkong aje Brik.." Jawab Bang Pendi
" Ah...dasarlu perut karung, kagak ade kenyang-kenyangnye, dikit lagi pan mao saur..." Bang Namin ikut nimbrung
" Abis...kite ngapain dong !?"
" Kite ngintip aje nyok...!" Usul Bang Namin.
" Busyeet..! gile juga lu Min, bulan puase bukan ngajakin yang bener malah ngajakin ngintip. Eh...tapi siapa yang kite mao intip, ayo dah... ? " Kate Bang Pendi
" Sial lu Pen, kirain mao nolak...eh malah ngajak duluan " Celetuk si Jabrik, bang Pendi cengar-cengir. Akhirnye bang Pendi ame si Jabrik  ngikutin bang Namin tapi bang Pendi masih penasaran siapa target perintipannya kali ini..hehehe.
" Kite mao kemane sih bang ? p'rasaan ini jalanan mao ke Mushola.." Tanye bang Pendi
" Ude...tenang aje ! paha-paha aje sih...pasti keliatan " Jawab bang Namin. Pas sampe samping mushola die berhenti.." Sssst...diem ! Nah..tuh liat, ada paha..ji lagi mengaji " kata bang Namin  cekikikan, trus lari ngacir..
" Sialan lu Min ! gue ude deg-degan, ngga taunye paha..ji " Umpat bang Pendi sambil ngejar bang Namin diikutin si Jabrik. Sampe pos ronda bertiga ude pade ngos-ngosan....
" Wah...lari-lari gini gue jadi aus nih Pen ! bentar ye...gue balik dulu ngambil kopi, sekalian biar kagak ngantuk.." Ujar bang Namin. Bang Pendi ame Si Jabrik cuman ngangguk aje....tapi setelah ditunggu-tunggu bang Namin kagak nongol-nongol juga.
" Wah..wah...brengsek bener dah ah...! Si Namin ngambil kopi di Bogor kali ye..? kenape kagak sekalian aje ke Medan, biar kagak balik sekalian " gerutu bang Pendi
" Iye tuh...si Namin, gue jadi ngantuk nih...! " Ujar Si Jabrik sambil merem
" Eh...elu jangan tidur Brik ! Nanti yang bangunin saur siape..."
" Halaaa...masih lama Pen "

Tadi si Namin yang pergi, sekarang si Jabrik yang tidur. Bang Pendi jadi kagak punye temen ngobrol...akhirnye lama-lama bang Pendi merem juga disampingnye si Jabrik. beberapa saat kemudian Bang Pendi terbangun dari tidurnye. Sayup-sayup die denger suara orang mengaji...
" Wah...jam berapa nih ? brengsek.. si Jabrik maen minggat aje lagi, bukannye bantuin bangunin orang sahur.." gerutu Bang Pendi. Sambil gerutu bin ngedumel dengan pedenya bang Pendi mukul kentongan yang ada di pos ronda
Tong...tong...tong....!!!
" Sahuur....sahuuuuuuuuuurrrr...!!!! " Tereak bang Pendi. Tapi....
" Heh...heh...ngigo kali lu ya !? Tereak-tereak sahur aje, ini jam berapa nih...!? waktu imsak ude lewat..." Ujar Pak Rt yang lewat ame beberapa warga yang mau sholat subuh ke mushola. Jelas aja mereka pade ngakak semua. Bang Pendi menunduk malu sambil ngacir pulang...


Kamis, 26 Agustus 2010

NUNGGU BEDUK ( 8 )

Ling..Ling..Ling..Ling..Ling...kekasihku
Dara lincah tetanggaku
Diam-diam aku jatuh cinta
Kepadamu oh..Ling-Ling ku

Pada suatu hari yang indah
Di hari ulang tahunku
Diam-diam engkau menciumku
Hadiah ulang tahunku

Bang Pendi nyanyi-nyanyi sambil jalan. Kayaknya emang die lagi seneng, soalnye hari ini die ame si Jabrik disuruh nganter parcel ke kota ame Koh Achong. Nah...bisa jalan-jalan deh..bang Pendi.
" Wah...kalo tiap hari kayak gini enak ya Brik..., kite bise jalan-jalan sekalian ngabuburit nungguin bedug !"
" Ngabuburit palelu..!! Ngabuburit mah sore Pen...ini pan baru jam sembilan, kelamaan nungguin bedugnya !. Justru kalo disini tambah berat puasa gue Pen, banyak makanan yang menggoda iman "
" Elu salah Brik...harusnye elu seneng, karena makin banyak godaan makin gede pahalanye. Inget Brik..! Bulan puase ntu bulan penuh keajaiban, contohnye...kalo bukan bulan puase yang namanye biji salak ntu kerasnye bukan maen ! tapi di bulan puase, biji salak pade dijadiin kolak...empuk lagi. " Kate bang Pendi sambil ngakak.
" Ah...elu ngada-ngada aja Pen..." mao ngga mao si Jabrik mesem-mesem.

Nah...itu omongannye bang Pendi waktu baru nganter, tapi pas pulang...omongannye ude laen..!
" Duh...panas bangat ya Brik..! kayaknya gue aus banget nih, bedugnye masih lama ya Brik..!?"
" Elu salah Pen...harusnye elu seneng ! makin banyak godaan...."
" Hah..elu ngikut-ngikut aje ngomongnye, kreatif dikit napa..!?" Bang Pendi rade kesel, si Jabrik cuman cengar-cengir aje.  Pas lewat sebuah klinik kesehatan bang Pendi brenti. Die kayaknye serius baca tulisan yang ada di kaca depan klinik.
" Eh...elu tunggu disini Brik...!!" kate bang Pendi langsung ngacir ninggalin si Jabrik yang bengong. " Si Pendi baca apaan sih  ? kok tiba-tiba lari.." Tanya si Jabrik dalem ati. Nggak lame bang Pendi nongol sambil bawa dua bungkus plastik es cendol.
" Nih..buatlu Brik..!! Ude batalin deh...kagak boleh ditunda-tunda "
" Elu apa-apaan sih Pen, gue pan puasa..! kalo elu mao batal...batal aje sendiri "
" Ya..elah, gue juge puasa Brik. Tapi ini pan ude jamnye buka...!"
" Buka dari Hongkong...!! Baru juga jam 10.00..gile aje lu ! "
" Nah..ntu ape..!? Baca dong....!! "


BUKA
JAM  09.00 -  16.00


Abis baca tulisan ntu, si Jabrik kagak bise ngomong ape-ape. Die cuma bise ngakak sambil megangin perutnye.

Siape yang bikin kolak biji salak ? kirim-kirim ke rumah Bang Pendi ya...hehehe

Sabtu, 21 Agustus 2010

NUNGGU BEDUK ( 7 )

Wah...kagak terase puase ude lewat seminggu, ude lewat seminggu juga bang Pendi kayaknye kagak nongol buat nemuin sohib. Maafin ye...! Maklumlah...bulan ini bang Pendi pengen puasanye beneran dikit dibandingin ame taon-taon kemaren. Bang Pendi atut kalo buka-buka inet, soalnye suka ngga nahan ngelantur ke situs " ZZZ" ( kalo yang " X " ude biase...hehehe ). Nah..kate pak Ustaz bise ngurangin pahala puase tuh ! Sayang pan...kalo cuman dapet laper ame ausnye doang...ye ngga !?

Apelagi imannye bang Pendi masih tipis kayak kulit kadal ( Gantinye kulit Ari, soalnye si arinye lagi pulang kampung...hehe ) jadi gampang jebol. Kalo ibarat kate....Teh Manis ntu Imannye bang Pendi, kadang-kadang kurang gula...jadi berasa pahit. Kadang pula kurang tehnya...nah jadinye aer manis bukannye teh manis. Yang parah lagi...pernah takeran gula ame tehnye ude pas tapi aer panasnye yang kurang...hehehe. Jadi gitu deh...imannye bang Pendi ngga pernah sempurna dan ngga pernah bener..!! Tapi masih untung ade gelasnye buat naroh teh, kalo nggak ! Kagak tau lagi deh....

Nah sambil nunggu bedug, biasanye bang Pendi duduk-duduk pos ronda. Kali-kali aje ade dompet jatoh didepan pos, pan lumayan buat beli baju lebaran..hehehe. Tiba-tiba si Jabrik nongol sambil nyanyi keong racun....versinye die

Kau memang.. keong racun
Belon Maghrib...ude ngajak makan bubur
Kau memang.. keong racun
Nasi basi...elu bilang nasi kebuli

Hei...kau usil sekali
Kau potong kuku-ku
Kau gunting rambutku
Kau cuci sendalku

Mulut kemat kemot.....

" Hadooooh...Brik...Brik...!! Orang-orang ude pade sepet ngeliat mukelu apelagi suaralu. Mending diem dah...malah lebih mantep !
" Yah...elu Pen, bolehnye sirik aje kalo ngeliat temen seneng dikit. Sesama orang jelek mah...kita harus menghargai Pen "
" Heh...kitaaa ? Elu aja kali Brik....gue kagak ! " Kate bang Pendi sambil cekikikan, si Jabrik manyun.
" Nah...elu lagi ngapain disini Pen ? gue liat dari jauh mulutlu kemat-kemot kayak dukun beranak, elu kagak puasa ye ?"
" Sembarangan...! Gue lagi ngapalin doa nih, buat nahan laper.."
" Hah...emangnye ada !? Ajarin gue dong.."
" Nih...dengerin !"

* Huma baring sana...baring sini
  Wa' auuz......Wa' laffar.....Wa' maomati
  Wa' kadaffur....Wa' takadafafa
  Ya' udahlah...Wa' tahan lagi

" Ah...brengseklu Pen, dosa lu.....!!" Gerutu si Jabrik, bang Pendi cekakakan.

Dapat dari sms





Jumat, 06 Agustus 2010

OBROLAN DI WARUNG KOPI ( 21 )

Mpok Mumun  :  Wah...tumben lu Pen, makan nasi uduk sampe nambah gitu.. laper ape rakus lu...! Asal jangan ampe ngutang lagi aje ( sambil mesam-mesem )

Bang Pendi   :  Ya..elah mpok, tenang aje ape..! Pasti aye bayar..( " taon depan !" katanye dalem ati sambil nyengir sendiri ). Ngga tau juga nih mpok, puase masih berape hari lagi tapi perasaan lapernye ude kerasa !.

Bang Mamat  :  Emangnye elu mao puase Pen ? Bagus dah..tapi mulai sekarang elu kudu siap-siap . Maksud gue, siap lahir bathin...( sambil ngeganyem singkong goreng )

Bang Pendi    :  Kayak mao kawin aje bang, pake siap lahir bathin segale.

Bang Mamat  :  Lha...iye dong ! siap lahir ntu, elu kudu nyiapin fisiklu...biar nanti pas puase badanlu bager ( sehat ) pan puasanye kagak lancar kalo elu sakit. Jaga juga tuh mulutlu jangan sampe ngomong yang bikin orang sakit hati, jaga mata, jaga kuping...pokonye semua deh elu jaga...

Mpok Mumun :  Bener tuh Pen..! jangan cuman sakit panu ame kurap jadi alesan elu kagak puase ( Mpok Mumun cekikikan, bang Mamat mesam-mesem )

Bang Mamat   :  Nah..ntu yang lahir Pen ! kalo yang bathin, hatilu yang kudu bersih...jaga hati kalau kate Aa Gym. Jangan ade marah, ade benci, iri apelagi dendam ! sebelum puase, diilangin deh yang kayak gitu...biar puase kite lebih afdhol.

Mpok Mumun :  Nah...dengerin tuh Pen ! sapuin juge otaklu, jangan sampe punye pikiran ngeres mulu...

Bang Pendi     :  Ah..Mpok Mumun dari tadi nyamber mulu, kayak api kagak boleh liat tabung gas yang bocor aje. Emangnye Mpok sendiri ude siap kagak marah-marah ame siap kagak benci ? ( sambil nyomot pisang goreng )

Mpok Mumun : Yah..gue mah siap-siap aje Pen ! lagian ngapain elu pake nanya-nanya gue, mestinye elu yang kudu siap-siap. Soalnye yang gue tau...elu doang yang kagak pernah bener ! ( Mpok mumun cekikikan lagi )

Bang Pendi      : Ya..kalo ude siap kagak marah ame benci, bagus dah ! soalnye kemaren aye kagak sengaja ngintip pok Mumun lagi mandi...( Mpok mumun yang lagi cekikikan langsung diem, mukanye merah. Bang Pendi malah cuman cengar-cengir aje )

Mpok Mumun :  Hah...jadi elu yang kemaren ngintip gua ? Brengsek lu....... !! ( Mpok Mumun grabag-grubug nyari perabotan buat ngemplang kepalanye bang Pendi. Bang Pendi buru-buru nguyup kopinye ampe keselek dan siap-siap ngacir )

Bang Pendi    :  Eh...eh...katanye ude siap mpok !? Lagian aye ngintip pan kagak sengaja. Ampooooon...ampuuoooon !! ( Bang Pendi ngacir dikejar-kejar Mpok Mumun yang megang gayung aer. Bang Mamat cekakakan sendiri sambil geleng-geleng kepale )


Puasa tinggal beberapa hari lagi nih...! Untuk itu Bang Pendi mao minta maaf kepada sahabat-sahabat...adek, abang, empok, encang-encing, enyak-babe, kalau selama ini ada postingan yang kagak bener isinye juga komen-komen bang Pendi yang kagak pantes. Mohon maaf ye...! Biar bang Pendi bisa ngejalanin puasanye lebih afdhol ( kayak puasa aje...hehehe ). Kalo sempet, di bulan puasa nanti bang Pendi mao nerusin episode "Nunggu Beduk " yang taon kemaren baru nyampe 6 episode. Do'ain ye...! hehe

Selamat Menjalankan Ibadah Puasa bagi yang menjalankannya.
Salam hangat selalu................