Kamis, 17 November 2011

KAMAR BERCINTA

Tuing...tuing...!
Bang Pendi suka puyeng nih kalo ngomongin gini-ginian, bukannye punya pikiran ngeres tapi yang ini bikin Bang Pendi cuma bisa geleng-geleng kepala kayak orang india nari dan nyanyi ktumbar jahe... hehe. Bayangin aje, para koruptor, bandar narkoba atawe penjahat kelas kakap laennya mestinya pan ditangkep terus dipenjare biar pade kapok, lha..ini mah kagak! dipenjara malah pada dikasih fasilitas serba enak, ruang ber AC, tipi, tempat karoke sampe kamar bercintapun disediain...enak nggak tuh! gimane mao kapok kalo kondisinya kayak gitu? Eh, tapi itu khusus buat napi kelas kakap doang. Kalo kelas teri kagak bakalan mampu dah nyobain kamar bercinta itu, soalnya tarif perjamnya bisa 500 rebu ato lebih. Yah..kalo napi kelas teri sih paling-paling minta yang jenguk bawain.....agak banyakan, hehe. Ck..ck..ck..ada aja ya, obyekannye kepala penjara.

Sabtu, 05 November 2011

PATAH RANJANG...EH, HIDUNG

Sehabis bedug Maghrib, saat orang-orang lagi buka puasa, Bang Pendi malah ngeloyor pergi ke warungnye Mpok Mumun. Die pikir, abis ujan-ujan gini enaknye minum kopi susu anget sambil makan pisang goreng...wuiiih mantep dah!. Sambil jalan die juga ngarepin ada orang yang kesurupan yang tiba-tiba die daging kambing...hehe lumayan pan buat nyate. Abis dari taon ke taon belon pernah yang namanye Bang Pendi motong hewan Qurban, yang ada malah Qurban perasaan mulu...hehe.