Kamis, 30 Juli 2009

OBROLAN DI WARUNG KOPI ( 2 )


Mpok Mumun : Eh..tau ngga bang..waktu aye tadi belanje di pasar, banyak bangat polisi pade ngider.

Bang Mamat dan bang Pendi : Emang ada apaan mpok..? ( kompak )

Mpok Mumun : Ntu..pade nempelin fotonye Noordin M Top

Bang Mamat : Oh..ntu ! emang lagi rame-ramenye tuh mpok..

Bang Pendi : Lha..emang si Noordin caleg dari partai mana tuh..? bukannye milih caleg udeh dari kemaren-kemaren..

Bang Mamat : Ah..dasar lu Pen..! dirumah kagak gableg tv apa..?, itu kan teroris yang ngebom hotel Marriot kemaren.

Bang Pendi : Heh..mak Erot punye hotel..? ck..ck..hebat bangat..

Bang Mamat : Hotel Marriot Oon..! emang dasar kuping ama otaklu kagak pernah disekolahin. Gua bilangin Pen..Si Noordin itu udeh 7 taon kagak ketangkep, licin kayak belut..!

Bang Pendi : Nah..kalo nangkep belut, serahin aje..! aye jagonye..apalagi mpok Mu....

Mpok Mumun : Hayo..mao ngomong apa lu..! ( mata mendelik sambil ngangkat ulekan sambel, bang Pendi ngakak..)

Bang Pendi : Tapi..kenape polisi kagak bise-bise nangkep ye..? ( sambil nyeruput kopi )

Bang Mamat : Soal nangkep sih..gampang Pen ! nyarinye yang susah..

Bang Pendi : Lagian polisi bingung-bingung amat..kan paranormal kite banyak, ade Ki Joko Bodo..ade Ki Gendeng Pamungkas..ade Mama Lauren. Tinggal tanye aje..beres kan ?

Mpok Mumun : Wah..iye..ye ! ( sambil manggut-manggut )

Bang Mamat : Ala..ude deh Pen, jangan tambah ngaco..! mendingan sekarang kite ajak warge kampung untuk lebih ketat ngawasin pendateng yang kagak jelas juntrungannye, awasin juge kalo ade gerak-gerik orang yang mencurigakan..

Mpok Mumun : Iye..bener juga tuh bang ! perketat juge siskamlingnye..jangan intipin jande aje..kerjaannye ( bang Pendi mesem-mesem )

Bang Pendi : Ah..si mpok ! yang tadi iye..sekarang juge iye, gimana sih ?

Mpok Mumun : Beneran omongannye bang Mamat..tadi aye salah, dengerin omongan dukun cabul..( sambil ketawa cekikikan, bang Pendi sewot )

Bang Mamat : Eh..Pen ! itu ade orang jalannye nunduk-nunduk, gue curiga..kita ikutin nyok ! kalo perlu kite gebukin biar ngaku..

Bang Pendi : Mane..mane ? biar gue duluan deh yang gebukin..( langsung bangun dari duduknye dan ngambil kayu pentungan )

Bang Mamat : Itu..tuh !( sambil nunjuk orang yang lagi jalan )

Bang Pendi : Ah..brengsek lu ! itu mah babe gue...jalannye bukan nunduk-nunduk, tapi emang udeh bongkok..ngehe..!

Bang Mamat dan mpok Mumun : Ooooh...! ( sambil ngakak bareng )

3 komentar:

  1. Hahahaha. Dasar mpok Mumum dan bang mamat, bisaan aja ngakak bareng. Sobat, ada award untukmu di blog saya. Diambil ya.

    BalasHapus
  2. bisaan aj.. wah wah.. blog nyang ini seger, nih.. asal jeplak. wakaka

    BalasHapus
  3. He..he daripade pusing mikirin negara, mendingan ngeluarin uneg-uneg sambil becande..makasih ude mampir

    BalasHapus