Jumat, 31 Juli 2009

OBROLAN DI WARUNG KOPI ( 3 )


Seperti biase, ini cerite cuma imajinasi aye. Moga-moga kagak ade yang kesinggung apelagi sewot, kalo ade yang keberatan silahkan salurkan ke MK he..he.

Bang Mamat : Si Pendi kemane mpok? tumben ginihari belon nongol..

Mpok Mumun : Tau tuh..! ke KPU kali..nanyain jadi ape nggak, masuk anggota DPRD..( sambil cekikikan )

Bang Mamat : Ah..die mah boro-boro mikirin kursi DPR, bangku dirumah aje die jualin.. ( sambil ngeganyem singkong goreng ). Eh..iye mpok, ngomongin kursi DPR..kalo dipikir-pikir kasian juge ye kalo yang dapet kursi kemaren tiba-tiba kaga jadi.

Mpok Mumun : Iye juge bang..! mane ude pade pesta..lagi. Kayak-kayaknya rumah sakit mesti nyiapin lagi kamar khusus buat caleg stres

Bang Mamat : Bise jadi mpok..! jabatan ude didepan mate..tiba-tiba nganyut. kayak mba Prita juge, ude bebas..eh..sekarang mao disidang lagi..

Mpok Mumun : Lha..emangnye kenape bang..?

Bang Mamat : Ya..kagak tau..! jaksanye dapet sogokan banyak kali..jadi masih ngotot nuntut mba Prita. Eh..si Pendi nongol tuh..

Bang Pendi : Kopi satu mpok, manis..! kagak pake laler..kagak pake lame..( sambil cengar-cengir )

Mpok Mumun : Yang kagak-kagak aje lu..Pen ! kagak pake gelas aje..sekalian..( rade sewot )

Bang Mamat : Eh..elu darimane Pen..? mukelu keliatannye cerah amat..

Bang Pendi : Itu..bang ! abis jadi sporternye mba Prita yang mao ngadepin sidang.

Bang Mamat : Sporter..? elu kire maen bole..

Bang Pendi : Ya..ilah bang.., sporter kan bahase sononye ! kalo bahase kite kan..kasi semangat, biar kagak sedih..biar kagak manyun..

Mpok Mumun : Tumben., otaklu kagak konslet Pen..!

Bang Pendi : Pendi gitu loh..! ( sambil cengengesan ) Lagian kasian mpok, kalo sidangnye ude selese..die kagak ade yang ngekepin..

Bang Mamat : Lha..maksudnye ape tuh Pen..? elu ngomongin mba Prita yang mane..?( mpok Mumun melongo )

Bang Pendi : Lha..emang yang mane lagi..? aye ngomongin mba Prita bininye mas Nano tukang baso, yang lagi sidang mao cere..

Mpok Mumun : Huuuu..! ( sambil jenggut kepalenye bang Pendi, bang Mamat ngakak ) Pen..Pen..! otaklu emang kaga jauh-jauh dari jande..( bang Pendi cengengesan )

Bang Mamat : Pendi gitu loh..! ( semue pade ngakak, mbah Surip ngakak..ha..ha..ha )

2 komentar:

  1. ha ha ha.aku juga ngakak ala mbah surip. rupanya prita yg mo sidang cerai toh. lucuuu..

    BalasHapus
  2. Wah..jangan ngakak kayak mbah Surip lagi mba, nanti di datengin lho...he..he

    BalasHapus