Halaman

Jumat, 24 Juli 2009

OBROLAN DIWARUNG KOPI ( 1 )


cerite ini cuma bentuk imajinasi aye buat nanggepin berite-berite yang seliweran di tv ame dikoran-koran. Moga-moga aje kagak ade yang kesinggung.



Bang Mamat : Kopinye satu mpok..! ( pas nyampe diwarungnye mpok Mumun )

Mpok Mumun : Pahit ape manis bang..?

Bang Pendi : Ye..elah mpok! pake nanya segale. Ude tau si Mamat dukun..die mah kasih pait aje...!

Bang Mamat : Husss! sembarangan aje lu ngomong..( sambil nyomot pisang goreng )

Mpok Mumun : Iye nih..si Pendi! nyamber aja kayak bensin..

Bang Pendi : Bukan gitu mpok..! sekarang kan paling gampang nyari duit..ya jadi dukun kayak Ponari, tinggal celupin batu doang..jadi duit. Tapi kalo bang Mamat cari pasiennye..caleg-caleg yang stress aja bang..duitnya gampangan !

Bang Mamat : Ah..elu telat amat Pen..!itu mah ude basi..ude kagak mantun..! ude kagak ade lagi berite caleg stres..nih gue kasi tau berite barunye..menurut ketua MK, PilPres kemaren bise aje diulang lagi..

Bang Pendi : Lha..emang kenapa ?

Bang Mamat : Kalo ada bukti pasangan yang menang kemaren, curang..!

Bang Pendi : Ah..itu mah biase bang! kalo pasangan yang kalah, pade kagak lapang ati...

Mpok Mumun : Mane ade lapang ati...lapang dada kaleee..!

Bang Pendi : Ye..! si mpok protes aje. Mpok kan punya buah dada..lha aye kan kagak ( sambil nunjukin dadanya )

Mpok Mumun : Eh...sembarangan aje lu ngomong! belum pernah ngerasain mulutlu di kompres air panas ye..? ( mpok Mumun melotot sambil benerin kancing bajunye, bang Mamat cuma cengengesan aje )

Bang Pendi : Aiih..segitunye ! maafin mpok..aye cuma becande. Maksud aye.. yang kalah kemaren cuma cari-cari alesan aje. Ude tau kalahnye telek gitu, ibarat kate main bola..kalahnye ude 5-0. Nah..kalo ude gitu jangan nyalahin wasit dong..!Liat beknye..liat kipernye..liat juge penyerangnye, maennye ude pada bener belon..

Bang Mamat : Kadang-kadang pinter juga lu Pen..sayangnye kadang-kadang doang..( betiga pada ngakak..)

Bang Pendi : Tapi bener kan..?

Bang Mamat : Bener juga sih..!tapi kite juga kudu ngehargain pendapat orang. Barangkali pendapat mereka juga bener...ngomong-ngomong kemaren elu milih pasangan yang menang ye..? kayaknye belain bangat..

Bang Pendi : Kagak juga sih..( sambil ngeganyem singkong goreng )

Mpok Mumun : Lha..emangnye elu milih siape Pen..?

Bang Pendi : Kagak milih siape-siape..abis aye ketiduran. Malemnye aye ronda..sekalian ngintipin janda sebelah..

Mpok Mumun : Huuu..dasar lu !aye sumpahin matalu bintitan...( bang Pendi ngakak sedangkan Bang Mamat nyengar-nyengir kuda )

2 komentar:

  1. Wakakakak, lucu amat yak. Very nice sobat. Uneg-uneg memang harus dikeluarkan, banyak caranya, kalau gak bisa jadi bisul ye.

    BalasHapus