Rabu, 07 Oktober 2009

OBROLAN DI WARUNG KOPI ( 7 )

Gare-gare ade kalimat yang rade saru, aye jadi kaga bise tidur...ampe kebawe mimpi ditimpukin batu ame Bunda Elly dan Bu Nura..he..he. Untungnye pagi-pagi ade ide buat ganti kalimat ntu dan maaf buat sohib yang ude terlanjur baca..

Bang Pendi : Eh..bang Somad udeh ngejogrok disini aje. Kemane aje bang, kaga keliatan-keliatan ( pas nyampe di warungnya mpok Mumun dan langsung nepok punggungnye bang Somad yang lagi nguyup kopi )

Bang Somad : Set..dah ! yang bener aje lu Pen..( sambil batuk-batuk karena keselek )

Bang Pendi : Sorry brader, ai kaga sengaja..!

Bang Somad : Ai..ai, ai ucing..!! ( masih sewot )

Bang Pendi : Maaf bang, lagian sewot amat sih. Kaga dikasih bini ape semalem..!? ( lalu ngeliat mpok Mumun yang lagi sibuk goreng pisang )Eh..mpok !kopi mpok, biase...kaga pake laler, kaga pake lama. Susunya kalo bise yang asli ( sambil cengar-cengir )

Mpok Mumun : Abis puase pikiranlu masih ngeres aje Pen ! kemaren otaklu belon disapuin ape..

Bang Pendi : Emangnye lante disapuin...

Bang Somad : Iye Pen, makanye buru-buru kawin ! kalo otaklu ngeres ade yang nyapuin.( sambil mesem-mesem )

Bang Pendi : Kawin mah gampang bang..! nikahnye yang ribet..pegel !

Mpok Mumun : Pegel apenye Pen..?

Bang Pendi : Ye..si mpok kayak kaga pernah ngerasain aje, yang pegel..ni mulut mpok ! ( sambil nyomot pisang goreng )

Bang Somad : Ape hubungannye Pen.., mulut ame nikah..?

Bang Pendi : Bayangin aje bang..! pas jadi penganten,ber jem-jem aye mesti cengar-cengir pas nerima tamu. Tau sendiri kan kalo di kampung, kalo kondangan dateng segeroyokan..apelagi babe termasuk sesepuh kampung. Nah..kalo tamunye lima ratusan, ape kaga pegel tuh congor..!? ( bang Somad manggut-manggut sambil cengar-cengir )

Mpok Mumun : Ya ude Pen..kalo elu mao nikah, elu latihan dulu cengar-cengir seharian noh..dipinggir rel kereta( sambil cekikikan )

Bang Pendi : Bujug dah..! aye bise di sangke orang gile nanti, bise-bise calon mertua ngebatalin nikahin anaknye..( bertige pade ngakak bareng )

Bang Somad : Eh..ngomong-ngomong elu mau kemane Pen..?, pakean rade rapihan dikit. Bawa tas raket bulutangkis segala..! ( sambil mau pegang tasnye Pendi )

Bang Pendi : Eit..jangan pegang-pegang, ntar senar raketnya pade putus ! masih baru nih. Ntar abis kerja aye mau tanding..( sambil ngejauhin tasnye dari bang Somad )

Bang Somad : Du..ilah, sombong amat lu Pen ! tapi beneran elu kerja ? hebat lu, ude ade kemajuan sekarang.

Mpok Mumun : Iye Pen, hebat lu. Kerja dimane Pen..?

Bang Pendi : Aye kerja di perusahaan jasa mpok..!, kantornye di deket Mall Depok ( sambil nyaplok ubi gorengnye )

Mpok Mumun : Perusahaan jasa ? kerjalu apaan Pen..( rade-rade penasaran )

Bang Pendi : Bagian antar jemput mpok, tapi lumayan dah.. daripade anggur ( mpok Mumun cuma manggut-manggut aje tanda setuju. Nggak lama setelah ngabisin kopi ame ubi gorengnya bang Pendi bangun dari duduknya lalu tengadahin tangannye, ngecek gerimis yang makin gede ). Ya..udah nih mpok..! aye tinggal dulu bang..( bayar kopinye lalu pamit ame bang Somad )

Mpok Mumun : Ck..ck..ck hebat juga si Pendi ya bang. Jadi orang kantoran sekarang...

Bang Somad : Iye mpok.., paling ngga die kaga ngutang lagi sama mpok..! ( bang Somad ngakak, mpok Mumun mesem-mesem aje. Ngga lama dateng si Ican anaknye bang Tohir )

Si Ican : Cang Somad..ngeliat bang Pendi ngga..?

Bang Somad : Barusan sih ade disini tapi sekarang ude pegi, emang kenapa tong..? ( sambil ngeganyem singkong rebus )

Si Ican : Ngga kenape-kenape sih cang, cuma tanya aje. Soalnye payung aye...dititipin di tasnye bang Pendi.

Bang Somad : Lagian payung elu titipin ke bang Pendi, kan bang Pendi mao kerja...!

Si Ican : Kan kerjanye juga bareng aye cang..ngojekin payung di depan mall. Ya ude ya cang..aye mao nyusul bang Pendi ( si Ican langsung ngeloyor pergi, mpok Mumun melongo denger ngomongannye si Ican..bang Somad kagak bise nahan tawa, singkong yang lagi die kunyah nyembur keluar. Bang Somad ame mpok Mumun ngakak bareng )

Bang Somad : Pen...Pen ! ngojek payung aje gayanye sebakul. Pantesan ntu tas kagak boleh gue pegang, ngga taunye isinye payung..MP3 juga..!

Mpok Mumun : MP3..? apaan tuh bang..

Bang Somad : Memang Pendi Paling-Paling...! ( bang Somad ame mpok Mumun ngakak lagi )

12 komentar:

  1. salam sobat
    bisaan deh si Pendi
    jadi tukang ojek payung,,hi,,hi apa pegawai kantoran siihh?


    o iya sobat, bulan November sudah musim dingin.

    BalasHapus
  2. Busyet si Pendi......, ngupi mulu.

    BalasHapus
  3. @ Bu NURA : makasih bu atas infonya...

    BalasHapus
  4. Bang pendy salalu punya kisah tuk di bagikan.

    BalasHapus
  5. asli, jadi mesam mesem ndiri baca neh tulisan, secara aku wong ngapak gitu....

    BalasHapus
  6. jasa ojek payung ternyata. yah, daripada nganggur ya, pen

    BalasHapus
  7. dah layak disenetronkan Mas, komedy-komedy-nya!

    BalasHapus
  8. salam sobat
    wah masih suka yang humor saja nich ,,,
    artikel selalu lucu untuk menghibur para pembaca.
    teruskanlah berkarya,,,siapa tahu nantinya jadi penulis skenario film humor terkenal.

    BalasHapus
  9. hiihihi...ikutan komen ya..gak ape2 lah ngojek payung ini.. heheh asal halal n gak ngutang mulu ma mpok mumun.

    BalasHapus
  10. Si Pendy belagu banget ya..? Naru jadi tukang ojek payung aja udah ngaku punya kantor hehehe...

    BalasHapus
  11. mp3 itu sodaranya empek2, mpok. hehhee

    BalasHapus