Jumat, 04 Desember 2009

OBROLAN DI WARUNG KOPI ( 11 )

Mpok Mumun  :  Wah..babe ame enyaklu ude pulang haji Pen.., oleh-olehnye mane ? ( sambil bikin kopi )

Bang Pendi      :   Yah..mpok..babe bawa duit juga cekak..pas-pasan, boro-boro dah beli oleh-oleh. Pulang selamet aje.. ude syukur..

Bang Somad    :  Lah..kemaren gue liat babelu bawa pulang onta Pen..! berarti babelu banyak duit dong, bisa beli onta dari arab. ( sambil cengar-cengir )

Bang Pendi      :  Onta.., onta yang mane ? ( rade bingung )

Bang Somad    :  Ntu..yang kemaren bawain koper-koper babe ame enyaklu...

Bang Pendi      :  Set dah...! yang bawain koper kan aye...sembarangan aje, orang kayak bret pit gini di samain ame onta. ( Bang Somad ame mpok Mumun cekakakan, bang Mamat cuman mesem-mesem  )

Bang Mamat    :  Bener Pen..gue juga seneng dan bersyukur babe ame enyaklu pulang dengan selamat, soal oleh-oleh kaga perlu pusing-pusing bawa dari arab. Kalo elu punya duit, elu beli aja oleh-olehnya di pasar Tanah Abang...apaan aja juga ada disono, dari korma sampe aer zam-zam semue ade..lengkap !


Bang Pendi      :  Ah...yang bener bang ? ( bang Mamat cuman ngangguk-ngangguk sambil nguyup kopi ). Kalo gitu minjem duitnye deh bang..aye mao kesono ( sambil cengar-cengir, bang Mamat ampe keselek kopi ngedengernye )

Mpok Mumun  :  Yeee..! malah bang Mamat yang rugi, kaga modal lu Pen...! ( bang Pendi cuman nyengar-nyengir )

Bang Pendi      :  Eh..bang Somad, ngomong-ngomong soal onta...aye punye tebakan nih ! Onta khan punuknye ade dua, nah..kenape punuknya itu ade dipunggung atawe di belakang..( bang Somad belaga mikir, bang Mamat juga cuman geleng-geleng kepale )

Bang Somad    :  Ah..nyerah dah ! kaga tau gue...emang kenape Pen...?

Bang Pendi      :  Kalo punuknye didepan bukan onta namenye tapi mpok. Mumun ...!! ( bang Pendi langsung ngibrit keluar, bang Mamat ame Somad ketawa cekakakan )

Mpok Mumun  :  Heh..kurang ajar lu Pen ! dari tadi gue ude tebak jawabannye pasti ga bener...dasar Pendi sarapnye kaga ilang-ilang ! ( mpok Mumun sewot, bang Pendi cekakakan sambil guling-guling )

29 komentar:

  1. dan saya pun guling-guling :D

    BalasHapus
  2. Absen dulu Mas..
    baru scroll atas.. hehe.

    BalasHapus
  3. Trus, sebenernye ni onta ade ape kagak sehh..
    rada kagak jelas begini.. hehhee..

    Kesian atuh Mpok Mumun! XD

    BalasHapus
  4. betawi abisssss XD
    tapi kocak juga XD
    oleh"nya onta yak?

    BalasHapus
  5. @ minomino : awas non nyebur ke got..he..he

    @ - Gek - : Ontanye ngga ade non, bang Somad cuma ngeledek.. bang Pendi kayak onta !

    @ clara : ini emang blognya anak Betawi pinggiran, yang agak serius di blog satunye..

    BalasHapus
  6. he he he..gak sopan tuh si pendi. hajaaarrr...ha hah a...

    BalasHapus
  7. hehehehehe, terpingkel-pingkel sambil jogging (^_*)

    BalasHapus
  8. *celingak-celinguk..* siapa tuch yang katanya kayak Brad Pitt?! selamat berburu onta di tanah abang yach...hihi, mau dong air zam zam nya bang!

    BalasHapus
  9. Selamet deh babe ame enyaknye bang Pendi ude pulang dari tanah suci. Semoga jadi haji mabrur. He, cerite punuk unta entu, gw kaga ikutan dah, tatut.....

    BalasHapus
  10. pendi selalu berulah wah mas kalau kita membahagiakan orang lain dan bisa buat hati kita bahagia sungguh mulia orang seperti itu

    BalasHapus
  11. bwahahahaha... simpok Mumun berarti onta jaman sekarang ya... masih sodaraan sama onta asli...haks haks. ada2 aja tebakannya... ngakak :))

    BalasHapus
  12. jadi bang pendi tetep onta kan tapi.. hihihi (apaan sih)

    BalasHapus
  13. @ Bunda Elly : maaf bunda, sebenarnya rada ngeri aye posting kayak ginian. Tapi karna ini blognya uneg2, ape yang ade di otak..ya di keluarin aje ! asal ngga ade yg bilang penulisnya sarap...he..he

    BalasHapus
  14. Emang bener sih bang , semua sudah ada di Tanah Abang....
    btw,... Afsel ama Indo beda 6 jam...
    bakalan banyak obrolan lagi nih di Warung kopi nantinya.

    BalasHapus
  15. aku pingin naik onta, bisa dinaiki nggak bang! wakakakakakakaka........!

    BalasHapus
  16. hehehhe mana nih oleh olehnye bang?
    aye minte dong

    BalasHapus
  17. Kok suka sekali ya diwarung kopi.. :)

    Banyak cerita kayaknya disana.. :)

    BalasHapus
  18. @ Demoffy : enakan ngobrol di warung kopi non, bisa ngomong seenaknye..asal njeplak. Kalo ngobrolnya di kantor polisi dari kemaren2 aye ude masuk bui...he..he

    BalasHapus
  19. sore....minta obat batuk dunk

    BalasHapus
  20. Ditunggu episode yang ke 12.
    hehe..

    BalasHapus
  21. Jadi.., yang benar tuh Onta-nya itu si Pendi atau Mpok Mumun ya...? hehehehe...

    BalasHapus
  22. hahahahaahaha........... bang pendiii..... tetep yah.......

    BalasHapus
  23. hehehehehe
    Kunjungan pagi-pagi.
    Menikmati kopi sambil ngobrol

    BalasHapus
  24. ah...
    ternyata untuk minum kopi saja musti dimoderasi.
    Wekekekekekekek

    BalasHapus
  25. @ alamendah : maaf pak, sebenarnya maksud awal komentar di moderasi biar saya selalu tahu kalau ada sahabat yang baru komen, tapi okelah...saya coba untuk tidak di moderasi untuk kenyamanan para sahabat...makasih dah mampir

    BalasHapus
  26. salam sobat
    wah selalu sewot ya mpok MUMUN,,
    dan Pendi selalu kurang ajar tuh,,,makanya selalu dikatain sarap .

    BalasHapus
  27. Korupsi diberantas mulai dari diri sendiri bang
    selamat buat awardnya ya...

    BalasHapus
  28. salam kenal? ikutan ahhh.......

    BalasHapus