Rabu, 13 Januari 2010

OBROLAN DI WARUNG KOPI ( 14 )

PENJARAKU...ISTANAKU



Bang Somad   :  Eh...denger-denger bu Artalita yang nyuap jaksa itu tinggal disel penjara yang kayak istana, Emang bener tuh bang..? Gile bener dah...kalo gitu mah, aye juga mao dah masuk penjare...

Bang Mamat   :  Hush...sembarangan aje lu ngomong ! Emangnye enak masuk penjare..? lha...jangan samain ame die, kalo die mah duitnye banyak. Belon lagi beking dari pejabat-pejabat yang ude kena rayuan mautnye, mao gimane aje atawe mao ape aje gampang ! kalo cuman maling ayam mah..tetep aje empet-empetan di sel kayak ikan sarden... ( sambil ngeganyem singkong goreng )

Bang Pendi    :  Tapi bener kate bang Somad tuh bang...ruang selnye aje 8 x 8 meter, rumah aye aje kalah gede ! belon lagi dalemnye...ade springbed, ruang anak sampe karokeannye juga ade...ck..ck..ck sel penjara ape kamar hotel tuh...!?

Mpok Mumun  :  Alaaaa...sok bangat lu Pen, segala kamar hotel elu bawa-bawa. Emangnye elu tau ape, hotel itu kayak gimane...!? ( cekikikan sambil ngelap penggorengan )

Bang Pendi     :   Eh...si mpok sekate-kate kalo ngomong..! jangankan hotel itu kayak gimane, kamarnye aje ude pernah aye masukin...

Bang Somad   :  Ah...yang ngada-ngada aje lu Pen, ngopi aje ngutang mulu gimane bayar kamar hotel. Lagian siape yang elu ajak, kambingnye babelu...( sambil ngakak )

Bang Pendi     :  Eiiits...!! jangan ngeres dulu bang, dengerin dulu aye ngomong. Sekali-sekali positip ting-ting dong..!!

Mpok Mumun  : Positif thinking kaleeeee...!! ( cekikikan lagi )

Bang Pendi     :  Eh..ude ganti ya mpok..? ( sambil cengengesan ) ceritanye begini, dulu aye pernah jualan rambutan di depan hotel. Suatu kali ade cewe yang semok bin bahenol ngajakin aye masuk kedalem...aye kire diajak ngapain..eh ngga taunye ngambil duit buat beli rambutan ( cengengesan lagi, bang Somad nyengir onta )

Bang Mamat   :  Heh..heh..gue heran ame lu pade, kalo ngomongin yang ngeres-ngeres pade getem bangat. Ngomongin penjara malah jadi ngomongin hotel...yang semok-semoklah dibawa-bawa...

Bang Pendi    :   Jangan salah bang..., penjara ame hotel ade hubungannye. Contohnye banyak, salah satunye..ntu pak Antasari. Gare-gare masuk hotel ame si Rani...ujung-ujungnye kan masuk penjare, ye khan..? Emang ade untungnye juge aye kaga gablek duit jadi kagak mikir maen-maen ke hotel dah...( sambil nguyup kopi yang tadi dibikinin mpok Mumun tapi langsung die sembur lagi keluar ) Brrrrr...!! set dah...kopi rasanye gini amat mpok.., kopi ape kolek nih..kaga ade enak-enaknye ni kopi....

Mpok Mumun   :   Ah...elu pan ngutang Pen...! jadi takeran kopinye cuman setengah, laen ame yang pade bayar ( cekikikan lagi )

Bang Somad   :   Ternyate kagak gablek duit,  banyak ruginye Pen...!! ( bang Somad ame bang Mamat cekakakan, bang Pendi manyun...)

26 komentar:

  1. postingan ini bener2 menggambarkan kLo hukum d negara kita ini dpat d beLi dgn uang..

    BalasHapus
  2. salamin dong sama para penunggu warung kopi...hihi
    bisa aja si abang...

    BalasHapus
  3. Jadi si Ayin pernah beli rambutan sama si Pendi ye, hehe. Doyan juga dia rambutan, di Pondok bambu, ada juga gak yang jual rambutan bang.....?, hehe

    BalasHapus
  4. oh iya tuh kebetulan saya liat di tipi penjaranya
    mantap bener ya masuk penjara kek masuk hotel eh apartemen XD

    BalasHapus
  5. Bang Pendi meski gak punya duit masih punya kesempatan masuk hotel berbintang... meski hanya bisa lihat sebentar aja... hehehe

    BalasHapus
  6. begitulah apa adanya bang...
    ada duit urusan bereeeeeeess...reesss....reeeeesss

    BalasHapus
  7. keren.. bang penci pernah masuk hotel.. eh sekaligus kritis lagii.. jgn maling ayam ya bang..

    BalasHapus
  8. dasar bang pendi....ingetnya semak2 aja. eh..semok2 hi hi hi..artinya tuh sexy ya?

    BalasHapus
  9. Bang pendi kagk bakal dapat yang semok bahenol kalo jualan di emper rutan, coba di mall atau emper salon bang...

    BalasHapus
  10. hahahahahah, bang pendi sentilan2 nya mantab ya...

    BalasHapus
  11. Hmmm.....Seandainya hukum Islam diterapkan!

    BalasHapus
  12. Ane jadi ikut ngeri nih ke hotel (ke mampu aje). Takut ber akhir kek Pak Antasari. hehe...

    BalasHapus
  13. senggol terus bang!!! hahaha..

    BalasHapus
  14. waah wah wah nyrempet nyrempet dikit nih bah sama yang di hotel hehehe

    eh ngemeng ngemeng bang pendi kerjaanye ape nih?

    BalasHapus
  15. @ Mas Slamet : wah..mas slamet belon baca cerita bang Pendi sebelumnya sih... kerjaan utamanye manggul2 beras, kerja sambilannye...godain cewe yang semok2 bin bahenol...he..he

    BalasHapus
  16. headernya kenapa bang? kok tulisa semua?

    BalasHapus
  17. bang Pendi semakin hebat nih tulisannya bisa sampai 14 episode yah selamat bang

    BalasHapus
  18. just simple word nice article friend this is the first visit

    BalasHapus
  19. salam sobat
    wah PENDI memang sukanya ngutang,,makanya mpok Mumun ngasih setengah ,,kopinya.
    siip sukses selalu sampai obrolan warung kopi selanjutnya ya,,,

    BalasHapus
  20. Nitip Salam Mas buat Bang Pendi....

    BalasHapus
  21. :D Bang! Latah demam penjara mewah juga?

    BalasHapus
  22. Mampir berteduh dengar obrolan warung kopi. Apa kabar mas.

    BalasHapus
  23. Mas Ivan : baik mas....!!

    BalasHapus
  24. wakakakak...seger sambil mengkritik...

    BalasHapus
  25. Pengen kenalan sama bang Pendi, boleh?

    BalasHapus
  26. Really good story. Thanks for the post. Keep it up, you do a great job.

    BalasHapus