Jumat, 22 Januari 2010

PENGANTEN BARU

Malem-malem gini, gerimis masih aja turun kagak ade brenti-brentinya. Bikin males ngapa-ngapain...maonye kekepan ( pelukan ) aje di tempat tidur. Orang-orang sih enak...kalo ude ade yang dikekepin, lha..kayak bang Pendi..siape yang dikekepin...guling aje die kagak punye. Mao kekepan ame enyaknye...malu ame umur, lagian babenye pasti melotot.." sembarangan aje lu.., ini jatah ( bagian ) gue !"

Yah...daripade kagak ade yang bisa dikekepin terus menghayal yang iya..iya...eh..yang enggak..enggak, bang Pendipun ngeloyor ( berangkat ) pergi ke warung kopinye mpok Mumun. Kebetulan disitu ude ngejogrok ( nongkrong ) si Jabrik, setelah kerja bareng...ntu berdue jadi keliatan akrab. Kalo orang Citayem bilang sih...hubungan keduanya adalah hubungan " Simbiosis Mutualisme " alias saling menguntungkan. Kalo bang Pendi kagak punye duit, si Jabrik yang bayarin kopinye..nah kalo si Jabrik kagak punye duit..bang Pendi utang atas nama die..( he..he ..keenakan bang Pendi ya...). Karena cukup akrab, ade yang bilang mereka berdua ude kayak " Pinang di Tumbuk Jadi Dua " ( bukan di belah...! abis sama ancurnye...he..he ).

Lagi asyik ngobrol ngalor-ngidul sambil berbalas kentut ( bukan pantun..! abis dua-duanye kebanyakan makan ubi ), dijalanan lewat bang Kuya ame neng Siti yang masih penganten baru..
" Wah..wah penganten baru ! rendengan ( gandengan ) ajeee.., kayak laron.." celetuk bang Pendi, si Jabrik cekikikan sendiri denger celetukan bang Pendi karena die inget kalo laron sayapnye ude putus pade gandengan kayak bocah maen kreta-kretaan.
" Eh..bang Pendi, iye nih bang...abis ngajak bini ( istri ) jalan-jalan ke Ancol !" jawab sahut bang Kuya
" Wah..enak dong, mampir bang...ngupi dulu nih..!" si Jabrik basa-basi
" Makasih deh bang...aye ude kagak nahan nih..." bales bang Kuya sambil ngelirik neng Siti yang mesem malu-malu kuda. Bang Pendi ame si Jabrik langsung saling pandang ( tapi kagak pake kedip-kedipan mata...he..he.. ), keduanye langsung bisik-bisik..
" Heh..heh ! elu pade ngomongin ape tuh ? mesra amat pake bisik-bisik segale...!" tanye mpok Mumun penasaran.
" Hah...mesra ? ih...jijay deh...emangnye ike..hombreng " jawab Pendi sambil bergaya seperti waria dengan siku tangan kanannye diatas telapak tangan kirinye ( si Jabrik ame bang Pendi cekakakan, mpok Mumun mesem-mesem sambil geleng-geleng kepale )

Nggak lame keduanye keluar warung, rupanye mereka berencana untuk ngintip bang Kuya ame bininye. Nyampe dirumahnye bang Kuya mereka mindik-mindik ( mengendap-ngendap ) di bawah jendela kamar.
" Kite langsung aje ya neng.." suara bang Kuya. Bang Pendi bisik-bisik ame si Jabrik " kebetulan brik..! pertempuran baru mao dimulai ", si Jabrik manggut-manggut sambil cekikikan.
" Ah...abang, maonye buru-buru aje ! emangnye abang kagak cape ape..? tadi berenang seharian..." jawab neng Siti.
" Yah...neng..soal gini-ginian mah, abang kagak ade cape-capenye. Makin cape...abang makin nafsu ! malah kalo si eneng mao..tadi dipinggir kolem renang juga abang jabanin ( lakukan ) !"
" Iiihhh..si abang, malu atuh...ame yang laen. Nah..kalo yang laen mao...abang bise kagak kebagian tuh...!" ujar neng Siti sambil cekikikan.
" Iye...ye ! kalo disini..abang bise puas-puasin sendirian ye...ya ude neng...ayo buka cepetan!" bujuk bang Kuya. ( bang Pendi ame si Jabrik saling pandang sambil nelen ludah, sayangnye gorden jendela rapet bangat jadi susah ngeliat ke dalem )
" Ayo dong...neng !" bujuk bang Kuya lagi
" Sabar ape bang...! ya ude nih...abang aje yang buka tapi pelan-pelan ya bang..." pinta neng Siti.  Bang Pendi ame si Jabrik makin blingsatan ( gelisah ), atu-atunye jalan ngintip lewat lubang angin diatas jendela tapi sayangnye tinggi...die bedue kagak nyampe..
" Ya..ude brik ! elu naek dah..dipundak gue, tapi nanti gantian...cepetan nanti keburu abis..!" bisik bang Pendi. Si Jabrik manggut-manggut ( mengangguk ) lalu naek ke pundak bang Pendi yang ude sten bay...he...he. Si Jabrik mulai mencoba ngintip tapi ntu lobang angin tetep aje kagak nyampe...
" Eh..eh brik ! jangan goyang-goyang dong...sakit nih pundak gue.." bisik bang Pendi.
" Sapa yang goyang-goyang, orang gue gemeteran nih Pen...!" jawab si Jabrik
" Emangnye ude keliatan...lagi ngapain ?" tanya bang Pendi penasaran.
" Belon ( belum )....belon keliatan !" jawab si Jabrik. ( bang Pendi ngedumel " halaaaah...brik...brik..!! belon keliatan aje elu ude gemeteran...apelagi ude ngeliat, pingsan bise lu...!" )

" Abang buka sekarang ya neng..., eh..tapi kok empuk gini ? lagian diluarnye aje item...gimane dalemnye nih.. ?" tanya bang Kuya keheranan. ( bang Pendi ame si Jabrik saling pandang lagi ....item !? bisik mereka berdua lalu cekikikan )
" Ye...abang ! item dari luarnye, coba liat dalemnye...! abang rasain sendiri deh..."
" Wah..iye ! ternyate dalemnye putih, eh...tapi entunye ngga ade...nyempil ( terselip ) dimane ?" tanye bang Kuya, kedengerannye lagi bingung.
" Apaannye sih bang yang nyempil...cabe ? di makan aje dulu...ntar juge berase ( terasa )...!
( " Hah...cabe ? emangnye lagi pade ngapain sih...?" pikir si Jabrik. semakin penasaran..die berusaha cari celah buat ngintip, denger gitu bang Pendi juga bingung sambil meringis-ringis nahan pegel pundaknye )
" Enak nggak bang..?" tanya neng Siti
" Wah...enak bangat neng. Pepes Jamur ini emang mantep dah...! pedesnye juga berase..."
( " Hah...Pepes Jamur ?  busyeeet dah...gue ude cape-cape gini ampe dengkul gemeter, nggak taunye cuman lagi makan pepes jamur. Bang Pendi juga pengen ngedumel tapi malah nggak bise nahan-nahan tawanye...dengkulnye jadi lemes. Bang Pendipun jatoh...mukanye persis jatoh diatas kobakan ( kubangan ) aer. Ude gitu badan si Jabrik juga nibanin bang Pendi...muke bang Pendi tambah kelelep aje di kobakan )
Denger ade berisik-berisik di luar, bang Kuya tereak..." heh...siapa tuh !? Monyet ape Orang Utan...? " ( Walaaah..bang Kuya tega amat nanyanye...biasanye juga nanyanye..." Orang ape kucing...?", kalo nanya kayak gitu...mungkin bang Pendi masih mao jawab. Eh...nanyanye "monyet ape orang utan"..ya ude, bang Pendi ame si Jabrik langsung ngacir ). Nyampe di pos ronda, si Jabrik kagak bise nahan tawa sambil guling-guling ngeliat mukanye bang Pendi yang belepotan lumpur. Mao kagak mao bang Pendi juga ikut-ikutan ngakak sambil ngedumel sendiri..." Sialan...ketepu lagi dah...gue !!!".

49 komentar:

  1. Wakakakaka...
    Rupanya pake acara berbalas kentut yah kang?

    BalasHapus
  2. ahahahahaha.... bang Pendi bikin aku ketawa sampe infusku mau lepas.... tetep ya bang.....

    BalasHapus
  3. Wakakakaka..
    Izin guling2 Bang... beneran nih... sampai nulis koment gemeteran....
    wakakakakaka...

    BalasHapus
  4. hihihiii... pinang ditumbuk jadi dua... peribahasa baru tuh bang... :P

    BalasHapus
  5. Wakakakak, pepes jamur. Makanya jangan pade ngintip penganten.

    BalasHapus
  6. wao...hoby ngintip rupanya....jadi terbawa alur cerita...ikut kecewa Bang tidak sesuai yang dibayangkan! he he he....salam belepotan aja!

    BalasHapus
  7. weh...pepes jamur. besok-besok kalo mw ngintip janjian dulu sama bang kuya. halah....

    BalasHapus
  8. Pepes jamur to..? Hehehe, kasihan si Jabrik dan Pendi yang udah ngeres duluan... :D

    BalasHapus
  9. Maaf gak bisa komen lagi, lagi sakit perut karena kebanyakan ketawa.

    BalasHapus
  10. ha ha ha bisa gitu ya pake kentut segala lucu lunyu deh bang pendi

    BalasHapus
  11. salam perdana kang..
    wua..betawi asli euy ceritanya..

    kekepin peliharaan ja kang,hehhe

    BalasHapus
  12. hiahaha...si bang pendi nih
    ada" aja, napsu ya bang sama pepes jamur?
    btw baca nama Kuya di sana, aku berasa namaku disebut...hiahahaha~

    BalasHapus
  13. hahahahaha apes bener bang pendi....

    BalasHapus
  14. BANG.............HEADERNYA KOK KELUAR BERBAGAI KODE XML MILIK TEMPLATE TOH?COBA DEH DI CEK LG.........BANYAK BGT BANG.....

    BalasHapus
  15. xixixixi...
    *ikutan guling2 megang perut*

    BalasHapus
  16. wakkkkkkkkk..gila lucuu banget Noor. ha ha ha..emang bakat ngebanyol ye ente. rasain tuh si Pendi. makanya iseng sih.

    BalasHapus
  17. walah.. klo baca postingan mas, q bsa awet muda nie..ktawaaaa terus... kok ya nemu kata2 berbalas kentut tuh... humor yg nyerempet nie ma pornografi hahahahahhah..( gak mas bercandaa aja heheheh) tapi bener2 kereennnnnnnn

    BalasHapus
  18. Noor, ada award untukmu. diambil ya di http://wanodyayu.blogspot.com/2010/01/ganti-lagi.html.
    makasiiiiiiii

    salam buat bang pendi dan bang jabrik

    BalasHapus
  19. wwkwkkwkwkw.. mantep banget jokenya...

    BalasHapus
  20. jadi inget kisah kamar sebelah... sepasang penganten baru, hehhe

    BalasHapus
  21. blue tersenyum disini..........bisa azah dach
    salam hangat dari blue

    BalasHapus
  22. pagi bang pendi ^^
    datang menyapa nih ^^

    BalasHapus
  23. Brasa lagi di Betawi nih :D
    Salam kenal yak...

    BalasHapus
  24. Datang lagi bang pendi untuk baca joke segar

    BalasHapus
  25. cerita ttg pepes yg lutju.. btw sy agak ngga ngarti sama bahasa betawinya bang, jad pas mau ketawa musti mikir dulu arti kata2nya hehehe, slm hangat

    BalasHapus
  26. mampir lagi, mo jitak si Pendi jail.

    BalasHapus
  27. hehheeh berkah buat abang2 nyang usil tuh..... dapet hadiah lumpur

    BalasHapus
  28. wakakakakak... Bang Pendi 2x. Malng nasibmu !

    BalasHapus
  29. wakakakakak... bang pendi 2x.
    malang nasibmu !

    BalasHapus
  30. Ha..ha asal deh bang Pendi
    ngintip bintitan lho..

    BalasHapus
  31. Hahaha ternyata pepes toh kirain adegan biologi.hehehe

    BalasHapus
  32. hehehe lucu juga yaw :-p

    berkunjung n ditunggu kunjungan baliknya makasih

    BalasHapus
  33. updateee masa penganten baru mulu.

    BalasHapus
  34. wao bulan madunya belum kelar!

    BalasHapus
  35. pepes..pipis popos.. pupus deh

    BalasHapus
  36. mau dikasih nama apa blogna mohoon dicomment balik

    BalasHapus
  37. salam sejahtera
    huach..ha..ha..
    ceritanya lucu
    pepes toh rupanya

    BalasHapus
  38. wah headernya dah betul nih ya kang?
    bole boleh..

    bang pendi mana nih?
    heheh ngakak aku

    bang minta dukungan buat blogku ya...

    BalasHapus
  39. ahahaha,, kocak, apalagi adegan berbalas kentutnya!! :))

    BalasHapus
  40. ckkkckkkckkkk,,,
    hahahahaha....
    bikin mules bacanya...
    hahahaha
    lucu bang..

    BalasHapus
  41. bro ada award silahkan di ambil

    BalasHapus
  42. bang, ada award di rumah aye (maksa banget logat nya, hehe)

    BalasHapus
  43. salam sobat
    wah saluut banget mas NOOR,,banyak sahabat nich sudah pada komentar.
    jadi pingin pepes jamurnya,,enak ya,,

    BalasHapus
  44. widih... pengen keatwa hahahaaaa.....
    good om...

    BalasHapus
  45. bang pendi... dirimu makin kocak aja bikin diriku terbahak-bahak

    BalasHapus
  46. bang pendi... kocak sekali postingannya. bikin saya terbahak-bahak

    BalasHapus
  47. sudah saya link back mohon di cek untuk melihatnya makasih

    BalasHapus