Halaman

Minggu, 22 November 2009

OMNYA BANG PENDI POLISI ?

Hari ini bang Pendi seneng bangat, mpoknye ame abang iparnya dateng pake motor. Nah..akhirnye ade kesempatan buat die buat jajalin naek motor. Bang Pendipun langsung minjem ame abang iparnye walau abang iparnye rela kaga rela minjemin " Wah..bakalan penyok-penyok nih motor gue kayak mukanye si Pendi " pikir abang ipar rade khawatir.
" Emangnye elu ude biase bawa motor Pen.." tanya abang ipar
" Wah..die mah kalo bawa motor ude biase bang, biase mecahin kaca lampu ame matahin stang motor " mpoknye yang jawab sambil cekikikan.
" Ye..elah empok kaga boleh adenye seneng dikit "
" Ye ude bawa sono, tapi awas kalo sampe jatoh motornye !" ujar abang ipar
" Dijamin kaga jatoh dah.. bang , paling juga nyusruk " jawab Pendi asal sambil nyetarter motor

Ude dua puteran ngiderin kampung bang Pendi belon puas, trus die nekat bawa motor ke jalan besar. Baru aje bentaran, die ude nyenggol motor laen. Nyenggolnye sih dikit....tapi masalahnye yang disenggol ntu polisi, jelas aje polisi itu langsung nyetop bang Pendi.
" Heh..kamu ini, sudah tidak becus naik motor ngga pakai helm lagi , mana SIM !?" bentak pak polisi. Bang Pendi gemeteran, die cuma geleng-geleng aje.
" Ngga punya SIM ? kalau begitu mana STNK, jangan-jangan ini motor curian "
" Kaga pak, ini motor om saya. Om saya juga polisi " Bang Pendi ngebohong sekenanye.
" Oh ya..!? siapa nama om kamu dan tugas dimana...?"
" Om saya namanye Sugito pak ! tugasnye di Polsek Lenteng Agung " jawab Pendi asal, dahi pak polisi berkerut.
" Yang bener...jangan bohong "
" Bener pak...sueeeer deh ! tapi bapak jangan ikut-ikut kelakuan om saya dah.. ude orangnye item, jelek dah gitu paling doyan malakin orang. Tapi om saya itu pinter pak, kalau jage di lampu merah die ngumpet. Nah..kalo ade yang ngelanggar baru deh die nongol sambil nyemprit periwitannye. Lumayan dapet sepuluh rebu ampe lima puluh rebu." muke pak polisi langsung merah padam, kayak tomat kematengan.
" Heh...kamu menghina saya ya..!?" bentak pak polisi lagi.
" Lho..ngga pak ! saya ngomongin om saya ko pak "
" Om kamu yang mana ? yang namanya Sugito di Polsek Lenteng Agung cuma saya..nih lihat !" kata pak polisi sambil nunjukin nama di bajunya.
" Busyeeet dah..bise tambah runyam nih urusannye " untung motornye tadi belon sempet di matiin, bang Pendi ngegas motornye dan langsung ngacir diiringi suare sempritan...priiiit...priiiit !!

26 komentar:

  1. kasihan pendi. lagi apes ntu. makanya kalo bohng pinteran dikit. belajar ama ane.hehhee.

    BalasHapus
  2. huahahaha... trus bang pendi di kejar pak sugito ga?

    BalasHapus
  3. @ Mba Fanny : nanti aye bilangin bang Pendi, biar dia belajar sama mba Fanny..he..he

    @ Mpok Quinie : Ngga sempet mpok, abis pak polisinya kelolodan periwitan..wekekekkk..!!

    BalasHapus
  4. Mantab-mantab bang postingannya buat saya ngakak.
    Lam kenal ya!

    BalasHapus
  5. wah pendi apes banget kok bisa kebetulan gitu yah, terimakasih mas atas doanya

    BalasHapus
  6. hahaha.... mampus tuh pasti bang pendi, bakalan digites oleh pak pulisi hehe..

    BalasHapus
  7. @ - Gek - : makasih...met kenal juga

    @ Pak Munir : Kebetulan apes pak..he..he

    @ Ikutan ngeblog : Pastinya sih gitu...he..he

    BalasHapus
  8. nekat amat si bang pendi ahahahhaha... bawanya sih bisa.. bawa doang mas, nuntun.. tapi nyetirnya yg kagak karuan ahahaha

    BalasHapus
  9. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....... BENERAN DAH BANG PENDI.... PERUT AYE MPE SAKIT BANG....... HIHIHIHIHI.......

    ude orangnye item, jelek dah gitu paling doyan malakin orang...

    hahahahaha.... polisi lalu lintas banget....

    BalasHapus
  10. Sebenernye polisi entu marah karna namenye sama eme nama omnye pendi hehe..kabur...............

    BalasHapus
  11. Bang Pendi, header blog ini kenapa?

    BalasHapus
  12. heheheh...sama-sama apesnya tuh bang pendi ama pak polisi.

    BalasHapus
  13. tuh pulisi kesian amat ye... udeh kena hina dina kaga dapet palakan pula...wkwkwkwkwkwk

    BalasHapus
  14. salam sobat
    walah Pendi ngga kapok2nya tuh,,
    malu deh,,ternyata polsek LA,,SUGITO cuma satu itupun bukan omnya Pendi.

    BalasHapus
  15. huss...ngomongin polisi..ntar dimarahin ama pak Kapolri lho, hehe

    BalasHapus
  16. salam kenal dulu ya bang hehehe darisobat di semarang

    BalasHapus
  17. ketangkep gak tu si pendi? hehehhee
    ngibulnya lumaya edan xixixi

    BalasHapus
  18. @ Mas Ivan : Selamat Idul Adha juga mas...

    @ Mas Slamet : Makasih dah mampir dan salam kenal juga, Semarang..? wah lumayan ada tempat mampir buat minta wingko babat...he..he

    BalasHapus
  19. Bang Pen, aku punya award buat ente... main2 yak....

    BalasHapus
  20. kemana dirimuuuu? kok ga update lagi? ga da shoutmix ya..maaf jadi menyapa disini,hehe

    BalasHapus
  21. @ non ninneta : Award ? wah..makaci..nanti aye comot dah..

    @ Mba Zahra : maaf mba, aye lagi cibuk jagain ade sakit dirumah sakit. abis operasi usus buntu, aye jadi kaga konsen dah ama ini blog..makasih dah menyapa

    BalasHapus
  22. hahahhahhahaha.....gila abis.postingan tergokil spanjang masa nie mas.....eh mas sory ya komen mas gak sngaja kehapus di blog q..maaf ya mas...kasih komen lagi dunk di blog q heheheh...maksa

    BalasHapus