Senin, 21 Juni 2010

OBROLAN DI WARUNG KOPI ( 20 )

GARE-GARE BOLA

Bang Pendi  :  Ce...elah...pagi-pagi muke ditekuk  aje mpok !  mendingan bikinin kopi dah...biase, kagak pake laler, kagak pake lama dan kagak pake manyun..( sambil cengar-cengir nyomot pisang goreng )

Mpok Mumun  :  Banyak omong lu Pen ! ude tau gue lagi kesel...pake ngeledek lagi...( bales mpok Mumun sewot )

Bang Pendi  :  Ya...maaaaaaf, lagian kenape sih mpok ?

Mpok Mumun  :  Gimane gue kagak kesel ! laki gue ( suami ) mulai abis maghrib ampe subuh kerjaannye nonton bola mulu. Boro-boro dah bantuin gue beres-beres barang dagangan...tiap malem nyolak-nyolek gue juga kagak ! ( bang Pendi ngakak ampe keselek pisang goreng....kaciaaaan deh lu ! kate bang Pendi dalem ati )

Bang Pendi  :  Yah...susah deh aye ngomongnye, namanye juga piala dunia yang adanye cuman 4 taon sekali...wajar kali mpok ! tapi ngomong-ngomong, kate ustad Sobri...kagak baek mpok ngomongin kejelekan laki ( suami ) ke lelaki laen apelagi kalo ude soal kasur. Itu sama aje ngundang setan mpok..!

Mpok Mumun  :  Kalo ngomong sama elu pan laen Pen...emang gue ude ngomong sama setan ! lagian elu pan cuman anak kecil..( mpok Mumun jadi cekikikan, bang Pendi yang lagi nguyup kopi jadi batuk-batuk.." Bujug buneng...! gue dibilang setan, lagian perasaan dari kemaren gue dibilang anak kecil mulu. Ape karena gue ganteng dan imut-imut ye ? " pikir bang Pendi sambil mesam-mesem sendiri )

Si Jabrik  :  Nah..nah.. lagi ngomongin apaan nih !? lagi ngomongin gue ya ? ( tanya si Jabrik sambil nyelonong masuk )

Bang Pendi  :  Jiaaaah...kepedean amat lu Brik ! gue lagi ngomongin bola " Jabulani " yang jalannye kagak jelas dan sering bikin kiper pade bingung. Sama persis ame mukalu yang kagak jelas..! ( kate bang Pendi sambil cengar-cengir )

Si Jabrik  :  Kagak jelas gimana Pen !? ( tanye si Jabrik bingung sambil ngeganyem singkong rebus )

Mpok Mumun  :  Emang kagak jelas Brik ! itu muka ape pantat...abis buriknye sama...! ( mpok Mumun cekikikan lagi, bang Pendi cekakakan, si Jabrik manyun.." Set dah...mimpi ape gue ya ? pagi-pagi ude jadi bahan ledekan " pikir si Jabrik sambil nerusin ngeganyem singkongnye )


Ude dulu ah...! takut kepanjangan...lagian Brazil ude mao maen nih..he..he

23 komentar:

  1. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh
    *penonton kecewaaaaaaaaaaaaaa*

    set dah bersambung bener2 gara2 bola yah ^^

    BalasHapus
  2. hore brazill menang (kagak nyambung ya bang???)

    BalasHapus
  3. @ Non Inge : Wah...ternyata penggemar bola juga, jam segini masih begadang...he...he
    @ Pak Munir : Kalo masih soal bola, masih nyambung kok pak! :)

    BalasHapus
  4. ^____________^ heheheee.... bang pendi perasaan di jahatin mulu ama ibu ibu RT..

    BalasHapus
  5. Emang ye, gare-gare bola para suami sukenye ngadep tv dari pade bini..hehhehehe..

    BalasHapus
  6. jiyahahaha9
    jangan2 bang pendi juga gitu tuh kalo udah punya bini :p
    tetep sibuk nonton piala dunia, :p

    BalasHapus
  7. brazil..olee...ole..olee..
    tapi wasitnya nyebelin..masa kaka dikartu merah..
    g relaaaaaaa... >.<
    *masih emosi gara2 kaka dikartu merah*
    hehee..

    BalasHapus
  8. hehhee pendi pendi...sok imut akh.

    BalasHapus
  9. jiah kasian amat perasaan itu si jabrig... kena batunya mulu...
    sabar ya brig...

    BalasHapus
  10. gantengan jabulani de dari pada si jabrik kliatane heheh

    BalasHapus
  11. wakakaka.... apapun kalau diomongin ama bang pendi pastilah kocak abis.

    BalasHapus
  12. demam bola... demam bolaa..
    sampe bang pendi pun ikutan demam bola

    BalasHapus
  13. semua orang gila bola, termasuk bang Pendi xD

    BalasHapus
  14. Bang Pendi penggemar bola juga rupanya. Selamat menonton piala dunia. Eh templatenya baru, keren dan fresh lho.

    BalasHapus
  15. bola kau laksana primadona ...oh ya? oh ya?
    hehehhe...yang ini mah bolanya bang ona sutra ya? dangdut mode on.

    BalasHapus
  16. Emangnya kalau nonton bola, gak bisa sambil colak colek istri ya..? wkkkk...

    BalasHapus
  17. Kapan ya Bang Pendi dan Jabrik bisa rukun sehari aja tanpa ledek2an... :D

    BalasHapus
  18. @ Mba Reni : susah mba...soalnya dua2nya ngga punya kelebihan yang bisa jadi bahan pujian alias sama2 ancur he..he

    BalasHapus
  19. nah, bang pendi dukung brasil nih,,,

    BalasHapus
  20. kalo muke ame pantat same buriknya berobat ke ane aja bang pendi...hihihi...

    BalasHapus
  21. Duuuh kasihan Mpok Mumun...
    cari suami baru aja Mpok!

    hehehhee


    *kabooooooooooooor...*

    BalasHapus
  22. Really great blog. You do a really great job. Thasnks for the posting and keep it up.

    BalasHapus