Jumat, 18 Juni 2010

SENDAL JEPIT PLUS-PLUS

Bang Pendi agak bingung nih , sebenernye siape sih yang bego !? die ape orang-orang. Abis setiap orang pasti pikirannye negatif kalo ude denger kate plus-plus. Misalnye aje pijat plus-plus atawe salon plus-plus pasti pikirannye pade negatif. Padahal kalo kate guru SD nye bang Pendi kalo plus ( + ) itu positif, kenape pikiran orang selalu negatif. Kalo negatif..pan bukan plus-plus tapi min-min, ye ngga ? he..he

Bang Pendi sekarang mao jualan sendal jepit nih. Kebetulan waktu ke Bandung kemaren sempet beli 50 rebu dapet 6 pasang. Nah..kalo bang Pendi jual 20 rebu sepasang, pan jadi untung tuh. Sore ntu langsung deh bang Pendi nyatronin ibu-ibu yang lagi pade ngerumpi sambil nyari kutu. Biase deh kalo ibu-ibu pade ngerumpi, ade aje yang diomongin. Dari ngomongin anaklah...ngomongin pinter-pinteran masak sayur asemlah sampe ngedumel kesel ame lakinye karena jarang dikelonin gare-gare pade nonton bola..he..he

" Daripade ngomongin laki...cuma bikin dose ! mending mpok-mpok beli sendal aye nih..." celetuk bang Pendi.
" Heh..ikut campur aje lu ! anak kecil masih bau kencur juga..." Omel  mpok Ida yang gendut bin gembrot. Bang Pendi rade keder juga..
" Sendal apaan Pen ? sini gue liat..." tanye mpok Mumun
" Ini sendal bagus mpok ! sendal jepit plus-plus dari Bandung.." kate bang Pendi sambil cengar-cengir.
" Ah..lagulu Pen, kayak panti pijet aje pake ade plus-plusnye.." sambung mpok Saodah
" Plus-plus itu maksudnye ade untung dan banyak kelebihannya mpok. Kalo mpok nanti beli terus rusak, panggil aye...nanti aye yang benerin. Kalo mao tuker tambah juga bisa dan ade juga layanan terbaru nih...kalo mpok-mpok mao bobo, telapak kakinye mao dilapin ( dibersihkan ) aye juga siap " bang Pendi cengengesan.
" Yee..itu mah maonye elu, emangnye elu mao dibejek-bejek laki gue !? " bales mpok Mumun sambil melotot marah, bang Pendi cuman cengar-cengir aje. 

Akhirnye ntu ibu-ibu pade nyobain juga sendalnye bang Pendi tapi gilirannye mpok Ida yang nyobain...
" Ngga ade yang gedean lagi nih Pen..?" tanye mpok Ida. Bang Pendi bukannye ngejawab tapi malah ketawa ngakak.
" Yah...itu mah bukannye sendalnye yang kekecilan mpok ! tapi kakinye mpok yang kegedean, lagian punye jari jempol semua. Jempol ape lengkoas..tuh !?" bang Pendi nerusin ngakaknye, ibu-ibu yang laen pade mesam-mesem ngedengernye.
" Heh...ape lu bilang !? belon pernah ngerasain mukalu gue remek-remek ye..!!!" mpok Ida tereak marah sambil ngelempar sendal kemukanye bang Pendi. Plaaakkk...! Wadaaaoooouuuu..sendal telak kena mukanye bang Pendi. Die langsung buru-buru ngeberesin sendalnye .....
" Wah..bener juga kata lu Pen, sendal plus-plus punye lu banyak kelebihannye. Bise juga buat ngelempar muka lu...!!" celetuk mpok Mumun, ibu-ibu yang laen pade ngakak. Bang Pendi langsung ngacir sambil megangin pipinye yang panas ketampar sendal plus-plusnye...he..he

28 komentar:

  1. oke dah di follow,,,,

    nice info kawand,,,,,

    BalasHapus
  2. Sabar, sama ibu-ibu harus bilang lansing walaupun segede gajah!

    BalasHapus
  3. Kacian deh loe! Mending ketempatku nyanyi bareng!

    BalasHapus
  4. Waktu dicoba apa gak putus! he he he!

    BalasHapus
  5. apes euy nasib si pendi. lagian, pake ngatain jempol orang sih. hahahhah...rasain..

    BalasHapus
  6. Themenya semakin asyik! Sukses!

    BalasHapus
  7. nasib sial si Jabrik sudah pindah ke bang Pendi. BTW, kemana si Jabriknya, apa? dituker sendal jepit? oh...buat garansi. hihihiiii Templatenya salin juga Kang?

    BalasHapus
  8. jiah masih untung sendal yang nyantronin muka nya bang..
    coba kalo perabot darur yang nangring di muka...
    beuh mati kipe bang rasanye....

    BalasHapus
  9. Ada juga nih sandal plus-plus. Wah tentunya laris manis kalau dipasarkan. Walau tadi bang Pendi kena lempar sandal ke mukanya dengan telak, namun dia dengan sabar dan santun menerimanya. Jadi bang Pendi termasuk pedagang plus-plus. Pedagang yang lucu, murah senyum dan sabar. Ini dia pedagang yang dicari konsumennya.

    BalasHapus
  10. ahahaaha...

    bang pendi lucu deh

    BalasHapus
  11. Kesian Bang Pendi, niat mo jualan malah kena lempar sendal..ck..ck..ck..*geleng-goleng*

    BalasHapus
  12. kalo min min bisa jadi akhirnya positip bang
    *komentar apa sieee...*

    apeeeeessss bener sie bang ^^

    BalasHapus
  13. kalau jualannya mau laris, musti puji2 tuch ibu-ibu bang..ade-ade aje..

    BalasHapus
  14. Bang Pendi belum menguasai ilmu berdagang tuh... hehehe

    BalasHapus
  15. Padahal aku pengen beli, kenapa Bang Pendi gak nawarkan ke aku ya...?

    BalasHapus
  16. gemana rasanya kena tampar sandal bang?heheh.sungguh sial.

    BalasHapus
  17. Wah,ganti template lagi nih..:)

    BalasHapus
  18. nyanyi donk bang "lihatlah tanda merah di pipi bekas gambar sendalmu" haha..betharia sonata wannabe

    BalasHapus
  19. heheee... kasian amat bang.. muka cakepnya jadi rusak deh.. hehe ^______^

    moga sandalnya cepet laku, moga mukanyaa kembali ganteng..

    BalasHapus
  20. @ To saraper's : Emang kayaknye bang Pendi masih kudu belajar ilmu marketing nih...he..he
    @ Non Elok : Kalo cuma kena sendal mah ngga ngaruh non ! emang ude dari sononye ganteng, mao diapain juga tetep ganteng...wekekekekkkk !!

    BalasHapus
  21. wkwkwk blue jadi betah dech main kesini
    salam hangat dari blue

    BalasHapus
  22. eh bang pendi beli sandalnya dimana tuh boleh dunk nt ak kesana hehehe
    bakat jg jualan sandal bang

    BalasHapus
  23. bang...masih sakit ga dijabanin sandal plus2? mau diobatin ga? hihihi...

    BalasHapus
  24. lama g maen kesini..
    wahh...template_nya baru ya bang...

    sini...aku aja yg beli sandalnya bang.. tp 5 rebu satu pasang ya.. sandalnya g ush pake plus plus gpp dah..
    hahaaaa... :p

    BalasHapus
  25. salam sobat
    sendal jepit plus2 ternyata sendal yg bisa buat ngelempar muka bang Pendi.
    duh ganti template nich. keren mas Noor.

    BalasHapus
  26. ga ada matinya deh ni bang pendi..
    sendal plus bisa ngelempar muka orang..

    btw, kenapa ga dibukuin aja jadi novel humor. semua ceritanya keren abis..

    BalasHapus
  27. Bang Pendi sial mulu... kapan-kapan buat lakon nyang bang Pendi beruntung.. kasian kan...

    BalasHapus
  28. yeee....sandal kok buat ngelempar ke muka orang?
    sini, buat aku aja...
    hehehe

    BalasHapus