Halaman

Sabtu, 06 Maret 2010

OBROLAN DI WARUNG KOPI ( 16 )

Bang Somad   :   Wah...wah..elu mao kemane brik..!? kepale dibebet ( diikat ) gitu, mao maen perang-perangan ? ( keheranan pas ngeliat si Jabrik masuk warungnye mpok Mumun )

Si Jabrik         :   Ya..elaah...emangnye aye bocah ( anak-anak ) maen perang-perangan ! lagian abang ketinggalan jaman amat, sekarang pan lagi musimnye demo ...nah aye mao ikut demo nih...( sambil nyomot ubi goreng, kalo polisi pake water canon...die bise bales pake kentut..he..he )

Mpok Mumun :  Demo lu bilang musim, emangnye rambutan...! lagian elu mao demo apaan brik...demo masak !? kok..elu kaga bawa panci...( sambil cekikikan )

Si Jabrik         :   Sembarangan aje...demo masak ! aye..mao demo kasus bank Century nih...

Bang Somad   :   Lha...emangnye elu ngerti brik, kasus Century itu kasus apaan ? lagian elu mao belain siapa sih...( sambil nguyup kopi )

Bang Pendi     :   Iya..lu brik ! sok banget lu pake ikut-ikut demo. Nasabah yang dirugiin ame bank Century..pantes demo, nah...elu nabung ke bank juga kaga..paling-paling nyelengin ( nabung ) di celengan kodok...! ( bang Pendi yang baru dateng langsung ikut nimbrung Eh..bikinin kopi mpok..! biase...kaga pake laler ( lalat )...kaga pake lama...( sambil nyengir kadal.., eh...nyengir kadal kayak gimana ya..he..he )

Si Jabrik        :   Emang sih..aye kaga ngerti masalahnye, tapi kan ngga penting juga aye belain siape...yang penting pan bayarannye. Duit 50 rebu ame bensin 2 leter..pan lumayan tuh !

Bang Somad  :   Hmmmm...yang kayak gini nih, yang bikin rusuh ! yang punye urusan siape...yang demo siape, pantes aje kalo gue liat di tipi..yang demo tampangnye pade lecek semua. Sampe ibu-ibu ame anak-anak ikutan demo...

Bang Pendi    :   Nah..denger tuh brik ! demo kan tujuannye buat nyampein asem terasi...jadi...( mpok Mumun motong ngomongannye )

Mpok Mumun  : Aspirasi kaleeee...pen ! emangnye mao bikin sambel.... ( sambil cekikikan lagi )

Bang Pendi     :   Ya...bener itu ! nyampein aspirasi...nah kalo cuman karena bayaran, bise jadi makin gede bayarannye makin sangar ( galak ) aje tuh yang demo. Bukan nyampein aspirasi tapi ujung-ujungnye malah ngerusak ! yang kasian pan masyarakat yang kagak tau ape-ape...apelagi sampe ibu-ibu ame anak-anak yang ikut demo jadi klenger ( semaput ) kena timpuk ( lempar ) batu....

Bang Somad   :   Tumben lu Pen...ngomongnye rade waras ! ( sambil megang jidatnye ( kening ) bang Pendi, bang Pendi cuman nyengar-nyengir aje ). Tiba-tiba seorang ibu ame beberapa bocah dateng ke warungnye mpok Mumun )

Mpok Saidah  :   Peeeen...Peeeen..!! kurang ajar bangat lu ya...anak gue elu kadalin. Elu suruh demo...duitnye elu kaga kasih, mane duitnye...cepet !! ( mpok Saidah langsung nyerocos, kayak petasan gantet...he..he.  Mpok Mumun jadi kaget...apelagi pas ngeliat anaknye si Amin ada disitu )

Mpok Mumun  :   Lha...elu ikut juga Min...? ( nanya ame anaknye, si Amin cuman manggut aje karena takut diomelin )

Mpok Saidah   :  Bener mpok...! anak empok juga disuruh si Pendi tuh..ikut demo, tapi duitnye kaga dikasih....( mpok Mumun jadi senewen, die langsung gulung lengan bajunye )

Bang Pendi      :   Eh...maaf...maaf ! duitnye ude kepake mpok, besok dah...aye ganti....( bang Pendi ketakutan, suaranye ampe serak karena tenggorokkannye keselek pisang goreng...tapi die kagak bise lari )

Mpok Mumun  :   Maaf...maaf, kaga pake maaf !! ( mpok Mumun yang kesel langsung ngambil adonan terigu buat goreng pisang terus ditumplekin dimukanye bang Pendi pake tangannye dibantuin mpok Saidah. Bang Pendi cuman bisa tereak...." ampun...ampuuuuun...enyak...!! " ). Nah...makan tuh !! (tereak mpok Mumun, bang Somad ame si Jabrik yang sedari tadi bengong jadi ngakak ngeliat muka bang Pendi belepotan adonan terigu.

Bocah-bocah   :    Wah...sekalian aje mpok mukanye masukin penggorengan ! nanti kalo ude mateng biar kite-kite dah yang makan ( bocah-bocah pade ngakak ampe guling-guling, semua juga pade ketawa...bang Pendi jadi dongkol..." Siaaaaaaaaaallll...!! mimpi ape gue ya, semalem...." )

34 komentar:

  1. wkwkwkwk...
    suka bgt berkunjung kesini, selalu bikin ketawa :)

    BalasHapus
  2. Wakakaka...
    waduh mba' Noor.. saya harus baca balik mulai dari (1) dulu ya...
    *ow ya mba'. blog mbak udah saya link di www.nyubi.com, link juga saya ya mba'*

    BalasHapus
  3. salam sobat
    wah di obrolan kopi yg ke 16,,
    bang Pendi dapat duwit ya,,nyuruh orang2 pada demo.

    BalasHapus
  4. hahaaa.. ceritanya slalu gokilll...
    bikin ketawa aja... :D

    BalasHapus
  5. baca postingan ini, aku jadi ngebayangin mereka diperankan oleh Benyamin S atau Mandra.
    habis logat betawi banget sih

    BalasHapus
  6. aduh Bang Pendi mau aja disuruh ikut demo

    BalasHapus
  7. hahahaaaa....

    kren bgt critanya....

    BalasHapus
  8. Pendi... Pendi... kasihan banget sih.
    Apes terus hehehe

    BalasHapus
  9. Ngakak ngebayangin muka Pendi yg belepotan tepung nih hahaha

    BalasHapus
  10. wuaduh putih semua tuh mukenyee

    BalasHapus
  11. ha ha ha ah , makanya jangan kasih janji, itu yang hamil juga ikut demo, siapa yang jawabnya tanggung!

    BalasHapus
  12. Kalau lihat demo, yang enak yang buat kasus dan yang buat pansus dapat duit, yang demo yang sakit dan yang jaga yang sakit, aset jadi berantakan, masyarakat miris, jadi yang buat kasus hukum seberat-beratnya! Jangan biarkan kekayaan kita dibawa lari keluar negeri!

    BalasHapus
  13. wah bang pendi bakat jadi gorengan juga tuh hehehhe

    BalasHapus
  14. salam sejahtera
    huach...ha..ha..ha..
    lucu banget
    sampai tidak bisa berkata apa-apa
    keep blogging

    BalasHapus
  15. aduh2 kelakuan si abang ini hehehehe

    **ada award buat kamu dan ikutan yukz Berbagi kasih melalui T-shirt :)**

    BalasHapus
  16. pisang goreng pendi enak kali yee...hehehe

    BalasHapus
  17. iya neh sob..

    sekarang lagi jamannya Demo.. dan benar tuh banyak orang yang ikutan Demo gak tahu masalah.. cuman karena tergiur duit jadi deh ikut-ikutan demo..

    mending ikut demo masak aja.. udah gak rusuh dapat makan gratis lagi.., :D

    BalasHapus
  18. ini baru obrolan politik kelas tinggi..hahaha mengena banget pak! :D

    BalasHapus
  19. Owh kaya gitu ya ceritanya? pantesan demonya pada ngerusak, pengen nyari perbaikan malah pengrusakan. jangan sampai deh DEMOnya jadi DEmam MOnyet..he..he..

    BalasHapus
  20. pendi yg agak pandir...bermandikan terigu bikin hati ngilu...(omong opo aku iki)...kalo laki-laki bung trus perempuan apa ya ? ada masukan?

    BalasHapus
  21. wwkwkwk, sebenere bang penti tu bang noor sendiri tah, kok bisa sangat memaknai gtu, bang pendi emng selalu ada aja :))

    BalasHapus
  22. udah ku pasang bang, linkku dimana yah hahaha, ngga tau tempate, liat di Blogrollku yah bang ;)

    BalasHapus
  23. sumbang ketawa dulu, hahahahahahha!

    BalasHapus
  24. bang pendi jadi cakep dongs pake bedak merek terigu :D

    BalasHapus
  25. ahaha, bang pendi ada2 aja nih anak kcil disuruh demo..
    ada lg tuh yg lucu noor dipanggil mba sama si nyubi wkwkw...
    linknya sudah dipasang tp masih nofollow klo berkenan konfirm ya biar bisa diganti jd dofollow...
    silahkan cek pada huruf N...

    BalasHapus
  26. Hallo,,,
    bang pen ya???
    itu kejadian nyata ya bang??
    klo nyata berati tiap ahri bang pen nongrongin warung kopi mulu yeee??
    ckckckck

    thx for ur comment at my blog

    XOXO
    Yulia Rahmawati
    "Get Up,Survive,Go Back to The Bed"
    http://ladyulialogy.blogspot.com/

    BalasHapus
  27. selamat siank blogwalking lagi


    berkunjung dan ditunggu kunjungan baliknya
    terima kasih
    :D

    BalasHapus
  28. hiattttttttt muncul kembali ha ha ha

    BalasHapus
  29. Kirain bakal si Jabrik yang apes, ga taunya bang Pendi. Kalau episode 17, kira-kira sapa ya yang bakal apes?

    BalasHapus
  30. seperti cerita kaum tasawuf yang pernah saya baca di salah satu tabloid......pembicaraan ngawur ala akar rumput tapi inti masalah yang di bahas tuh masalah tingkat tinggi......hebat bisa buat cerita ini!!!

    BalasHapus
  31. -_-_-_-_-_-_-Cosmorary-_-_-_-_-_-_-
    Assalamualaikum,
    *******Salam ‘Blog’!!*******
    “””Huakakakakakakak..dasar tuh si Pendi!!!Ga bisa bayangin mukanya bang Pendi deh...hahahahaha.
    Oh ya, bang pendi hebat banget yah,,,keselek kok pisang goreng, ga tanggung banget yah...
    hwkwkwkwkwkw”“”
    -_-_-_-_-_-_-Cosmorary-_-_-_-_-_-_-

    BalasHapus