Sabtu, 22 Mei 2010

ANAK JENGKOL


Malam ini rumah bang Pendi lagi rame, banyak sodare yang dateng. Maklumlah...enyak ame babenye lagi ngerayain hari perkawinan yang ke 15. Tapi ntu yang bikin bang Pendi bingung, lha..bang Pendi sekarang umurnye ude 25 tapi kawinnye enyak ame babe baru 15 taon, gimane ceritanye..? Ude bang Pendi tanye sih ame babe tapi jawabnye plintat-plintut kayak terpidane korupsi, akhirnye mamangnye ( paman ) yang jawab..." Sebenernye yang ngelahirin elu bukan enyaklu ! babelu nemuin elu di bawah pohon bambu deket pinggir kali, lagi ngeringkuk ame biawak.." kate mamangnye. " Bussseeett...dah ! berarti gue anak biawak dong.." tanye bang Pendi dalem ati. Yang bikin penasaran lagi, bang Pendi bingung ame umurnye...bener ngga 25 taon ? perasaan baru 17...he..he. Abis babenye lebih tau umur taneman daripade umur anaknye, coba aje tanya...

" Pohon pisang ini umurnye berape beh..?" 
" Oh..ini umurnye 8 bulan nih..!" jawab babe
" Kalo pohon pete itu umurnye berapa beh...?"
" Nah..kalo pohon pete itu umurnye ude 4 taon.." jawab babe lagi
" Kalo umurnye si Pendi berapa beh..?"
" Wah...kalo itu mah gua kagak tau dah ! tapi waktu lahirnye si Pendi barengan gua nanem pohon jengkol. Nah pohon jengkol ntu umurnye ude 25 taon, ya jadinye umur si Pendi 25 taon juga.." jawab babe bang Pendi. 

Guubrrrraaaakkk...!! umur gue disamain ame pohon jengkol...bang Pendi ngedumel. Dan keselnye bang Pendi berlanjut ampe malem, karena die terpaksa tidur di ubin gare-gare kamarnye ditempatin ame sodaranye. Karena kaga biase tidur diubin bang Pendi jadi kaga bisa merem apelagi nyamuk genit-genit bangat colak-colek mulu...maennye keroyokan lagi, kagak berani satu lawan satu...he..he. Tapi untungnye ade sodare juga yang tidur diubin pake tiker, jadi berase ade temennye. Nah...lagi tidur-tidur kadal ( ganti istilahnya ah..! ngga enak ame ayam, namanye dibawa-bawa mulu...he...he ), mamangnye malah negor.." Elu tidur gelisah amat Pen, bolak-balik kayak bakar singkong kagak mateng-mateng..". Bang Pendi gondok, padahal mata ude mao merem...eh malah diajak ngomong. Bang Pendi pora-pora kagak denger tapi mamangnya malah ngajak ngomong terus. Tiba-tiba....Duuuuuuuuutttt..!! " Busyeeet...deh ! kurang ajar bener lu Pen...diajak ngomong malah ngentutin, beuh...! bau jengkol lagi.." mamangnye ngomel sambil mao jitak kepalanye bang Pendi, tapi bang Pendi ude ngacir duluan..." Eh..maaf...maaf, kelepasan...!! " kate bang Pendi sambil cengengesan.

Notes : 
Postingan ini sudah direvisi, itupun setelah otaknye bang Pendi diservis ( ternyate..akinye soak..)..he...he. Makasih buat sohib-sohib yang ude ngingetin bang Pendi, dan maaf buat sohib yang ude baca postingan kemaren.

27 komentar:

  1. hahaha.. kocak banget bang.. tapi agak ngeres..

    aku follow yah tapi jangan lupa follow balik... sekalian tukeran link deh..

    http://crazyblog-nhiaiaia.blogspot.com/

    mampir yahh...

    BalasHapus
  2. Ternyata bang Pendi masih muda ya..? Baru seumur pohon jengkol... hahaha

    BalasHapus
  3. Bang Pendi suka ngintip ternyata.... hehehe, kamu ketahuan...

    BalasHapus
  4. @ Nhiaiaia : Masak sih non, ngeres ? iya deh...nanti bang Pendi tambahin, kalo blon 17 taon ngga boleh baca...he...he
    @ Mba Reni : Bang Pendi emang masih muda mba, tapi kalo yang nulis cerite...ude 2 X lipet umurnye bang Pendi..he..he

    BalasHapus
  5. ahhaha..dasar tukang intip si pendi. bibinya aje mo diintip. duuh, dasaaarr...

    BalasHapus
  6. masa bibi sendiri di embat juga....eh kan bukan bibi asli yah....

    BalasHapus
  7. wadoh tukang intip nih ternyata bang pendi...

    bang kalo pohon jengkolnya g ada mau disamain ma pohon apa ye?

    BalasHapus
  8. Mas Agung : Jiaaahhh...jangan bilang tua mas, setengah mateng lebih enak kedengerannye ! ( he...he kayak telor aje setengah mateng )

    BalasHapus
  9. hahahaha..ane ga bisa ngomong apa2 lagi deh..bang pendi ini ada2 aja

    BalasHapus
  10. hahaha.. ntr tumbileun tuh bang pendi..

    BalasHapus
  11. mao dunk di intip... hehehe...

    BalasHapus
  12. owh pohon jengkol.. mantabb..

    BalasHapus
  13. waduh---waduh---waduh----
    bang pendi, bang pendi......
    guyur aje mpo bang pendi pake aer cucian....

    BalasHapus
  14. ha ha ha semakin kacau otaknya bang Pendi, diservis bang!

    BalasHapus
  15. bener bener keluarga bahagia yah kayaknya...
    senengnya
    hahah
    bang pendi di samain ma pohon pete
    wakkakaka
    salam kenal
    dari blogger abnromal

    BalasHapus
  16. wkwkwkwkwk...mampus lu bang...

    eh, ngomong2, saya blm 71 nih, hahaha...

    BalasHapus
  17. jaaaaaaaah,disamain sama umur pohon jengkol.punya akta klahiran kaga bang?jangan2, taneman2nya aja yg di-akta-in,bang pendinya kaga :D

    BalasHapus
  18. hahahaha... bang pendi ngak sodaraan ma jengkolkan?

    BalasHapus
  19. ane blh pesen ga??
    minta review biografi bang pendi dunk..

    BalasHapus
  20. huaaaa
    kocak.com

    saiia ngakak ya !!
    permisi !!

    BalasHapus
  21. qiqiqi judulnya bikin orang mikir aneh2 :p

    BalasHapus
  22. Selamat malam.., mampir pengen jenguk Bang Pendi... :D

    BalasHapus
  23. penggemar jengkol ya bang hihihihi....

    BalasHapus
  24. eh umur bang pendi sama ma aku yah ternyata, taun ini aku jg 25thn :D

    BalasHapus
  25. ::: hahahahaha.... umur bang pendi setara ama jengkol?? eh pohonnye... ^-^

    ::: betewe 25? gak saleh???

    ::: betewe bang pendi bakat gak ya kayak babehku,,, duuutnya bisa bernada gitu.... xixi,,, tapi gak bauuukkk ^-^v... xixixi....

    ::: bang, ada yang baru di rumah, mampir ye,,, tapi gawsa bawa jengkol,,, gak demen aye ^-^

    BalasHapus
  26. jiahhhhhhh..
    bang pendi, kuk udah sepuh ya, seumur jengkol..

    BalasHapus